Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه فرهنگ صدوقی و دانشگاه ادیان و مذاهب قم در راستای تربیت نیروی متخصص و فعالیت‌های پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، خانه فرهنگ صدوقی و دانشگاه ادیان و مذاهب قم، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فعالیت‌های بین‌المللی امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در نشست امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران است که با توجه به صبغه حوزو‌ی، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت‌‌و‌گو با پیروان آن‌ها با تکیه بر مشترکات آنان، تلاش کرده است.

وی افزود: این دانشگاه در جهت‌ هم‌بستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می‌کند.

نواب تأکید کرد: همکاری با خانه فرهنگ صدوقی با پشتوانه عظیم بیت شهید محراب آیت‌الله صدوقی، آغازگر تحول اساسی در حوزه تربیت نیروی متخصص در آن منطقه بوده است.

حجت‌الاسلام محمد صدوقی رئیس هیئت مدیره خانه فرهنگ صدوقی هم در این نشست با اشاره به رویکرد و اهداف خانه فرهنگ صدوقی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مؤسسه اظهار داشت: خانه فرهنگ صدوقی در راستای رسالت حرفه‌ای خود، برای رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه تلاش می‌کند.

تأکید آموزش و‌پرورش تهران بر تعطیلی مدارس غیردولتی تا روز چهارشنبه‌مراکز آموزش عالی و مدارس استان البرز در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل استنظام جامع کارآفرینی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تدوین می‌شود

وی خاطرنشان کرد: هرچند مسائل این دو حوزه بسیار گسترده و متنوع است اما می‌کوشد با ابزار آموزش راه را برای تربیت نیروی متخصص با هدف تولید فکر هموار کند.

رئیس هیئت مدیره خانه فرهنگ صدوقی ادامه داد: بر این اساس علاوه بر فعال‌سازی یک مرکز علمی کاربردی در حوزه فرهنگ و هنر، اکنون با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب، نیروی متخصص با تحصیلات آکادمیک در حوزه دین را در دستور کار قرار داده است.

در این تفاهمنامه مقرر شد علاوه بر پذیرش دانشجو در دوره‌های کوتاه‌مدت و غیرحضوری، پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا با امکان برگزاری کلاس‌ها در استان یزد فراهم شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها