Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر ریاض عربستان سعودی دیروز روز پایانی جشنواره موسیقی الکترونیک (MDL BEAST) را برگزار کرد؛ رویدادی که با حضور دهها چهره موسیقی و هنر جهان که به مناسبت برگزاری این جشنواره موسیقی به ریاض رفته بودند، برگزار شد.

به گزارش عصرایران، بر اساس اعلام مقامات سعودی این کشور روزهای گذشته میزبان بزرگ ترین جشنواره موسیقی خاورمیانه در شهر ریاض بود؛ جشنواره‌ای که بنا به گفته مقامات سعودی با حضور 200 هزار نفر شرکت کننده و 200 مهمان خارجی  از "سلبریتی‌های" بنام موسیقی جهان به کار خود خاتمه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از چهره‌های نام آشنای موسیقی الکترونیک و "دی جی" ها و مدل های بِنام غربی از مهمانان این جشنواره موسیقی بودند و برخی از آنها تصاویر خودشان را با لباس عربی و قلیان و سربند عربی در صفحات اینستاگرام خود به نمایش گذاشتند.

البته انتقاداتی نیز به حضور این چهره‌های موسیقی در عربستان سعودی به عمل آمده است و برخی منتقدان سفر این افراد را به عربستان سعودی با توجه به ادامه سیاست سرکوب مخالفان از سوی دولت سعودی و ادامه نقض فاحش حقوق بشر از سوی دولت سعودی به باد انتقاد گرفته‌اند.

روزنامه گاردین با انتشار گزارشی درباره این انتقادها نوشت: سلبریتی‌های موسیقی جهان به خاطر انتشار تصاویر حضورشان در این جشنواره موسیقی بدون اشاره به نقض حقوق بشر در سعودی مورد انتقاد قرار گرفتند.

بسیاری از سلبریتی های موسیقی جهان هنگام حضورشان در این جشنواره در هتل 5ستاره "ریتز کارلتون" اقامت کردند؛ یعنی همان هتلی که 2 سال پیش تبدیل به زندانی برای حبس شاهزاده های متنفذ سعودی به دستور "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی شده بود.

دولت عربستان سعودی در ادامه سیاست‌های اصلاحات اجتماعی و فرهنگی "محمد بن سلمان"، تلاش دارد چهره‌ای مدرن و جدید از خود به جهانیان نشان دهد.

تصاویر زیر از جشنواره موسیقی اخیر سعودی است که دیروز به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید:
برگزاری کشتی کج زنان در ریاض

برای اولین بار / عربستان سعودی میزبان "کشتی کج زنان" می شود

اصلاحات در عربستان؛ لغو تعطیلی فروشگاه ها به دلیل نماز / امکان فعالیت 24 ساعته

اصلاحات در سعودی: زنان بدون موافقت شوهر می توانند به خارج از کشور بروند

 

از سمت چپ تصویر: رایان فیلیپ(هنرپیشه آمریکایی)،"آرمی همر" (هنرپیشه آمریکایی) و " محمد الترکی" تهیهه کننده فیلم سعودی/ گتی ایمجز سمت چپ تصویر: "آرمی هَمر" هنرپیشه آمریکایی سمت راست تصویر: سوفی ریچی مدل 21 ساله آمریکایی جشنواره موسیقی الکترونیک ریاض/ خبرگزاری فرانسه اجرای برنامه دی جی هلندی مراکشی در جشنواره موسیقی الکترونیک ریاض(عرب نیوز) آرمی همر آمریکایی(سمت چپ تصویر) در کنار " جوان اسمالز" مدل 31 ساله پورتوریکویی و " ویلمر والدراما" هنرپیشه 39 ساله آمریکایی(اینستاگرام) "وینی هارلو" مدل " کانادا- جاماییکایی" در جشنواره موسیقی ریاض (اینستاگرام) " استیو آوکی" دی جی آمریکایی در جشنواره موسیقی ریاض(عکس اینستاگرام) "جی بالوین" خواننده کلمبیایی در جشنواره موسیقی ریاض (عکس: اینستاگرام)


لینک کوتاه: asriran.com/002xNi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره موسیقی در عربستان سلبریتی های موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش کودکان ساخته شده در اینستاگرام وایرال شده. اما جامعه هدف این موسیقی در فضای مجازی، مو فرفری‌ها هستند و اغلب ویدئو‌ها حول محور این دسته افراد است.

در ادامه واکنش برخی کاربران را نسبت به موسیقی ترند این روز‌ها مشاهده می‌کنیم.

نعنا: تو خیابون داشم رد می‌شدم یکی از بغلم رد می‌شد یهو گفت: ببعی تو بازیگوشی!

شنبه: من نمی‌دونم چرا باید با آهنگ "ببعی تو بازیگوشی" یاد من می‌افته.
سجاد: دانشگاه واقعا جالبه! از دور مرد گنده با نیم متر ریش داره میاد، از کنارت که رد میشه می‌بینی داره با سوت "ببعی تو بازیگوشی" رو می‌زنه.

نادیا: دیگه نگو: «موی فر داری شما و دلربایی میکنی، دلبر مو فرفری در دل خدایی میکنی» به جاش بگو: ببعی تو بازیگوشی.

آدری: دایرکت مو فرفری‌ها این روزها؛ "ببعی تو بازیگوشی، دیریدیرین"

و علیرضا: خداروشکر قبل از کمپین "ببعی تو بازیگوشی" موهام رو کوتاه کردم.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو