Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرمربی ایتالیایی استقلال، بعد از کش و قوس های فراوانی که بر سر راه دریافت مطالباتش از استقلال به وجود آمد، بالاخره موفق شد دستمزدش را دریافت کند. 

 

حالا اما زمزمه هایی به گوش می رسد مبنی بر اعتراض بازیکنان این تیم که معتقدند خوب است باشگاه نیم نگاهی هم به مطالبات آن ها داشته باشد!


شنیده می شود استقلالی ها تا به امروز فقط بین 10 تا 15 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طبق قانون با رسیدن به نیم فصل باید 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود.


موضوع پرداخت مطالبات بازیکنان در بحران مالی که استقلال همچون بسیاری از تیم های لیگ برتری با آن دست و پنجه نرم می کند، چالش جدید آبی ها خواهد بود. مدیران استقلال با ختم به خیر شدن مسئله استراماچونی حالا باید به فکر تامین منابع برای پرداخت های جدید به بازیکنان باشند، اگر می خواهند که استقلال بار دیگر رنگ و روی آرامش را ببیند و در جمع مدعیان باقی بماند چرا که شنیده می شود بازیکنان این تیم از وضعیت موجود چندان راضی نیستند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟