Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اظهار کرد: امتحانات نهایی از امروز 2 دی‌ماه شروع و تا 23 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خسرو ساکی، با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی از شهرها به دلیل آلودگی هوا، اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم، سال سوم متوسطه نظام قدیم و پیش‌دانشگاهی مطابق برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده، اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امتحانات نهایی از امروز 2 دی‌ماه شروع و تا 23 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به امتحانات داخلی مدارس، گفت: برنامه‌ریزی امتحانات داخلی مدارس از پایه اول ابتدایی تا پایه یازدهم نظام جدید در اختیار ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها است و با توجه به تعطیلی‌های اتفاق افتاده به دلیل آلودگی هوا و یا بارش برف و برودت هوا، برنامه‌ریزی امتحانات داخلی از طریق ادارات آموزش‌وپرورش در استان‌ها و مناطق صورت می‌گیرد و به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا بارش برف تعطیلی مدارس دانش آموزان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان