Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان در نخستین جلسه درون دستگاهی از برگزاری پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مجتبی عامری سیاهوئی در نخستین جلسه درون دستگاهی پیرامون پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام گفت ؛.به منظور طرح الگوهای هویت‌آفرین و فراهم نمودن و شناساندن زمینه‌های رشد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی جوانان و معرفی جوانان شایسته هرمزگانی پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام ، تجلیل از جوانان برتر برگزار می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام به منظور تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان ،الگو سازی مناسب برای جوانان و کمک در جهت رشد و ارتقاء هدفمند آنان ،ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در فروردین ماه سال۹۹ برگزار می گردد .

معاون فرهنگی و امور جوانان بیان داشت ؛به‌ منظور معرفی الگوهای موفق و برتر در حوزه‌‌ای فعالیت‌های جوانان، جشنواره های استانی و شهرستانی را همه ساله در روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام (11 شعبان) به عنوان روز جوان برگزار نماید.

در این جلسه مقرر شد ،دبیرخانه جشنواره تشکیل و احکام اعضا مشخص و ابلاغ گردد ، فراخوان جشنواره طراحی و تدوین و منتشر گردد ، ایجاد لینک اطلاع رسانی در سایت اداره کل ورزش و جوانان و... صورت پذیرد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اعتماد به نفس حضرت علی رشد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!