Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:15:31 GMT

زلزله دوباره میانه را لرزاند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۲۲۴۲

زلزله دوباره میانه را لرزاند

ایسنا/آذربایجان شرقی زلزله ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر صبح امروز میانه را لرزاند.

بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، صبح امروز در ساعت ۷ و ۲۸ دقیقه زلزله ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در ۲۵ کیلومتری شهرستان میانه به وقوع پیوست.

پس از این زلزله، پس لرزه ی ۲.۷ ریشتری نیز در همین منطقه به ثبت رسید. این زلزله ها در فاصله ی ۱۰ کیلومتری ترک، از توابع شهرستان میانه به وقوع پیوسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ ساعت 2:17 بامداد 17 آبان بود که زمین لرزه‌ای به بزرگی ٥.٩ ریشتر شهر ترک از شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی را لرزاند و در پی این زمین‌لرزه پنج نفر جان باخته و تعداد زیادی نیز مصدوم شدند.

شهرهای میانه، سراب و بخش ترکمانچای در استان آذربایجان شرقی تحت تاثیر مستقیم این زلزله قرار گرفتند. حدود 2000 واحد در روستاهای شهرستان میانه و حدود 1000 واحد هم در روستاهای سراب در حادثه زمین لرزه اخیر ۱۰۰ درصد آسیب دیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات جابجایی تاسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • قلعه خواجه لرزید