Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از راه‌اندازی سرای نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، حمیدرضا جوانمرد صبح امروز در اختتامیه هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: «در بیانات ایشان پژوهش کاملاً جنبه کاربردی پیدا کرده، به‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خودشان اشاره کردند که تا جان در بدن دارم از توسعه و ارتقای مسائل علمی حمایت خواهم کرد و این نشان می‌دهد که پشتوانه مستحکمی در راه ارتقای مسائل علمی کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «یکی از موارد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بحث علم و پژوهش است و باید همگان را به سمت کارهای پژوهشی درون‌زا سوق دهیم.»

رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه تصریح کرد: «دشمنان در طول انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند تا مشکلاتی برای کشورمان به وجود بیاورند، مانند تحریم‌های ظالمانه که هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود؛ خوشبختانه نخبگان و فرهیختگان توانسته‌اند به نحوی از این شرایط استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.»

آموزش‌های کاربردی و عملی طرح پویش به دانشجویان واحد دولت‌آباد

جوانمرد با اشاره به طرح پویش عنوان کرد: «در مذاکراتی که با اتاق بازرگانی و صنعت داشتیم در تلاشیم از بهمن‌ماه در کنار آموزش‌های تئوری، آموزش‌های کاربردی و عملی نیز به دانشجویان داده شود و دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد یکی از واحدهای عملیاتی این طرح است.»

وی افزود: «پژوهش باید به سمت حل مسئله برود و پایان‌نامه‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز باید در این راستا تدوین شود، به همین منظور سامانه پژوهشیار راه‌اندازی شد تا با هدایت پایان‌نامه‌ها به سمت مسائل و مشکلات موجود بتوان کمکی برای رفع این مسائل در سطح کشور انجام داد.»

رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: «در بحث رویش، انگیزهای جدیدی برای صنایع ایجاد شده و ایده‌های جدید به‌ وجود خواهد آمد، امیدواریم با این سه محور بتوانیم به تعالی مسائل علمی استان اصفهان کمک کنیم.»

جوانمرد بیان کرد: «حمایت از مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان به درآمدزایی و ثروت منجر می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال تدوین است. دو محور آب و امنیت غذایی در راستای بحث‌های پژوهشی خصوصاً پایش به استان اصفهان واگذار شده که امیدواریم با کمک دانشجویان و استادان برای حل مشکلات آب و غذا گام‌های مهمی برداریم.»

وی با اشاره به سراهای نوآوری یادآور شد: «با به وجود آمدن سراهای نوآوری در کشور، سرای نوآوری فناوری اطلاعات به واحد دولت‌آباد واگذار شده است. وظیفه دانشگاه‌ها دیگر صرفاً آموزش نیست و باید در مسیر فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی حرکت کنند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: پژوهش سرای نوآوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات جلسه علنی اظهارکرد: جلسه امروز مصادف بود با نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای شهر و روستا و بیست و پنجمین سالگرد آغاز به کار شوراهای شهر و روستا در کشور از سال ۱۳۷۸ تا کنون که به این مناسبت در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار، رئیس شورای اسلامی استان بودیم.

وی ادامه داد: جلسه خوبی به جهت تقویت تعاملات میان شوراها و مدیریت استان برگزار شد، امیدواریم بهانه‌ای برای توسعه همکاری و هم افزایی به نفع مردم شهر و روستا در استان اصفهان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه لایحه‌ای در رابطه با «چشمه‌های نورانی» برای مشارکت با مردم و برخی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی به‌منظور توسعه این مراکز داشتیم که با قید تأکیدات و اصلاحات لایحه به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: دستور بعدی لایحه مربوط به قرارداد شهرداری با بانک شهر به جهت تعاملات مالی طرفین و تسویه بدهی و دریافت مجدد وام و اوراق مشارکت بود که با توجه به توضیحات مطرح شده و به‌رغم آنکه بیش از دو ماه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، مقرر شد مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد و در جلسه آتی در صحن علنی مطرح شود.

وی ادامه داد: لایحه آزادسازی یک گلوگاه در محله عاشق آباد منطقه ۱۲ دستور کار بعدی بود که به تصویب رسید، همچنین دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد؛ در این راستا به این بهانه، روز معلم و استاد را به همه عزیزان از این دو قشر تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 748709

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای