Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:58:16 GMT

درخشش گیلان در جشنواره بین المللی قصه گویی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۲۷۲۸

درخشش گیلان در جشنواره بین المللی قصه گویی

ایسنا/گیلان عنوان شایسته تقدیر قصه ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید.

اسفندیار ضیایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: برگزیدگان جشنواره مذکور در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه معرفی  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عنوان شایسته تقدیر قصه ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید، تصریح کرد: «مریم ابراهیمی‌فر»، کارشناس هنری و «منیژه واحد قاضیانی»، مربی هنری کانون گیلان به ترتیب دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از آن خود کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: هیئت داوران بخش قصه ۹۰ ثانیه متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی به انتخاب برگزیدگان بخش «قصه زندگی من» پرداختند و مریم ابراهیمی‌فر با قصه «لحظه‌های شیرین» در فرآیند رای‌گیری و انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان، قصه‌گوی شایسته تقدیر شناخته شد.

ضیایی تصریح کرد: منیژه واحد قاضیانی با قصه «گلبهار» نیز به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آیین‌ها و سنت‌های محلی به زبان قصه، جایزه ویژه محمدرضا زمردیان، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است