Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور همزمان با افتتاح پیست موتورسواری اردکان برگزار و نفرات برتر کلاس های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، استان یزد میزبان دومین دوره از رقابت های کراس قهرمانی کشور بود، مسابقه ای که در آن 70 شرکت کننده برتر از 11 استان و 4 تیم باشگاهی در پیست تازه تاسیس اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت ها که ​با استقبال خوب مردم اردکان و استان یزد ​روبرو شد، علاقمندان شاهد رقابت ورزشکاران در کلاس های ۶۵، ۱​۵۰، ۲۵۰، ۴۵۰ نوجوانان و جوانان و دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی بزرگسالان و پیشکسوتان بودند. پس از مسابقات پ در کلاس ۶۵​ (سی سی) محمدامین عیوضی پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. در ​کلاس ۱۵۰(سی سی) پوریا ثابتی فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و سینا دانشگر از خراسان جنوبی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ (سی سی)  علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مهدی یادگاری از باشگاه نقش جهان و پیمان علیزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. در کلاس ۴۵۰ (سی سی) امیرضا رضا ثابتی فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

 در ۲۵۰ (سی سی)  پیشکسوتان نیز فرهاد عبدالله زاده از تهران، جوادی بیدی از باشگاه کویر و محمد مهین خاکی از تهران اول تا سوم این دوره بودند. در کلاس ۴۵۰ (سی سی)  پیشکسوتان مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و جواد زنجانیان از باشگاه کویر  ​موفق به کسب سکوهای اول تا سوم شدند.

پیش از آغاز ​مسابقات، پیست موتور سواری اردکان که با یاد امام جمعه فقید آن شهر مرحوم آیت الله خاتمی (ره) نام گذاری شده ​بود، با حضور ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا تابش نماینده مردم ​اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، شهابی زاد فرماندار اردکان، فیروزه سید مهدی نائب رئیس بانوان، ندا مطلبی مشاور رئیس، مهران همتیان رئیس بخش موتورسواری فدراسیون و دیگر مسئولین شهر اردکان افتتاح و به بهره برداری  رسید.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به اهمیت ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

ژاله فرامرزیان با بیان اینکه همکاری خیران و بخش‌خصوصی در کنار طرح‌های دولت نقش موثری در توسعه ورزش دارد، مشارکت علاقه‌مندان و دلسوزان در برنامه‌ها را خواستار شد.

وی با اشاره به حضور گسترده عموم مردم و استقبال چشمگیر زنان و مردان از مسابقات موتورکراس گفت: بسیار خوشحالم از اینکه این پیست تکمیل و به بهره برداری رسیده و موجب شور و نشاط در بین مردم شده و این استقبال پرشور نشان از علاقمندی مردم اردکان در به ورزش و برنامه های ورزشی است که تلاش می شود با تکمیل پروژه های نیمه تمام زیرساخت ها در این شهرستان افزایش پیدا کند.

شهابی زاد فرماندار اردکان نیز در این رابطه بیان کرد​: فاز نخست این پیست با سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد تومان ​و با تلاش 6 ماهه صورت گرفته برای بهسازی این پیست توسط فرمانداری و با همکاری شهرداری، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اردکان و چند نهاد و سازمان دولتی و نیمه خصوصی دیگر همکاری کرده اند.

وی افزود: در نظر کارشناسان این پیست یکی از بزرگترین پیست های موتورسواری کشور محسوب می شود که برای برگزاری رقابت های آسیایی نیز مناسب ارزیابی شده است.

در پایان و پس از جمع بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب 128 امتیاز اول، باشگاه کویر با 120 امتیاز دوم و تیم استان  اصفهان با 106 امتیاز سوم شدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد اردکان خراسان رضوی قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی