Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با افتتاح فاز نخست پیست موتورسواری اردکان، دومین مرحله مسابقات کراس قهرمانی کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دومین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور همزمان با افتتاح پیست موتورسواری اردکان برگزار و نفرات برتر کلاس های مختلف معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه 70 شرکت کننده برتر از 11 استان و 4 تیم باشگاهی در پیست تازه تاسیس اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها، علاقمندان شاهد رقابت ورزشکاران در کلاس های 65، 150، 250 ، 450 نوجوانان و جوانان و دو کلاس 250 و 450 سی سی بزرگسالان و پیشکسوتان بودند که در کلاس 65​ سی‌سی، محمد امین عیوضی پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند . در ​کلاس 150 سی‌سی، پوریا ثابتی فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و سینا دانشگر از خراسان جنوبی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس 250 سی‌سی، علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مهدی یادگاری از باشگاه نقش جهان و پیمان علیزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.  در کلاس 450 سی‌سی، امیرضا رضا ثابتی فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در 250 سی‌سی پیشکسوتان نیز فرهاد عبدالله زاده از تهران، جوادی بیدی از باشگاه کویر و محمد مهین خاکی از تهران اول تا سوم این دوره بودند. در کلاس450 سی‌سی  پیشکسوتان مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و جواد زنجانیان از باشگاه کویر  ​موفق به کسب سکوهای اول تا سوم شدند.

پیش از آغاز ​مسابقات، پیست موتور سواری اردکان که با یاد امام جمعه فقید شهر، مرحوم آیت‌الله خاتمی نام گذاری شده ​بود با حضور ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا تابش نماینده مردم ​اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، شهابی زاد فرماندار اردکان و دیگر مسئولین شهر اردکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در پایان و پس از جمع بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب 128 امتیاز اول، باشگاه کویر با 120 امتیاز دوم و تیم استان  اصفهان با 106 امتیاز سوم شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جهان مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود