Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رسانه ملی گفت: با بیان اینکه صدا و سیما وظیفه خطیری در بازگو کردن بیانیه گام دوم انقلاب به عهده دارد گفت: باید همه توان خود را در این راستا بگذارید. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد شهریاری ظهر امروز در آئین رونمائی از نشان جدید و هویت بصری صدا و سیمای مرکز کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان همراه بود با بیان اینکه کشور ما در شرایط بسیار حساسی قرار دارد اظهار داشت: وظیفه صدا و سیما در این شرایط حساس وظیفه خطیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهترین تعبیر از شرایط موجود جامعه را رهبر معظم انقلاب بیان کردند افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این برهه حساس از زمان با صدور بیانیه گام دوم جایگاه انقلاب و نظام را برای همه به ویژه برای نسل جوان تبیین کردند.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی با اشاره به موقعیت‌شناسی بزرگ و به موقعی رهبر معظم انقلاب گفت: در زمانی قرار داریم که دشمنان نظام، بیگانگان و کسانی که هیچ گاه سعادت مردم ما را نخواستند به دنبال این هستند تا از هر موقعیتی استفاده کرده و ضربه‌هایی را برای منحرف کردن نظام وارد کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: دستاورهای علمی و رشد مراکز دانشگاهی، توسعه زیرساخت‌ها و فناوری‌ها در جمهوری اسلامی نباید نادیده گرفته شود.

آیت‌الله علم‌الهدی: آفت اعتدال اقتصادی تبلیغات صدا و سیماست؛ ضابطان دستگاه‌های امنیتی جلو حرام‌خوری‌ها را بگیرندبرنامه زنده «جمع‌خوانی قرآن کریم» از صدا و سیمای کرمان پخش می‌شود

شهریاری با بیان اینکه مردم ما قبل از انقلاب وضعیت بهداشت و درمان مناسبی نداشتند و حتی پزشک ایرانی برای درمان بیماران نداشتیم افزود: امروز ایران اسلامی ما به قطب سلامت تبدیل شده است و ما توریست سلامت در کشورمان داریم.

وی با تاکید بر اینکه نگفتن دستاوردها و موفقیت‌های ظلم به نظام است گفت: بدانید برخی تعاریفی که از دیگر کشورها می‌شود صدای دهلی است که شنیدن آن از دور خوش است.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی با اشاره به ثروت‌ها و ظرفیت‌های زیادی که در استان کرمان وجود دارد بیان کرد: هنر ماست که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اینکه حضرت آقا می‌فرمایند رونق تولید و به تولید ملی تاکید دارند به سبب خصوصیتی است که در کشور ماست و هیچ کشوری آن را ندارد و همین مسئله باعث ماندگاری ابدی این نظام می‌شود و دشمنان بدانند که فتنه‌های آنها اثری در مسیر نظام نداشته و تنها عرض خود برده و زحمت ما را بیشتر می‌کنند.

شهریاری با بیان اینکه صدا و سیما وظیفه خطیری در بازگو کردن بیانیه گام دوم انقلاب به عهده دارد گفت: باید همه توان خود را در این راستا بگذارید.

انتهای پیام/511/

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار ایران (بین‌الملل) رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ایران بین الملل رسانه ملی اخبار ایران بین الملل رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود

محمد پر دل معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا در آئین گرامیداشت روز روانشناس  با تبریک هفته سلامت و روز نهم اردیبهشت روز روانشناس اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت روانشناسی خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

او تصریح کرد : شبکه بهداشت روان هر جا که پلیس است  حضور دارد و در همین راستا  دفتر سلامت روان بهداشت و روان افتتاح شده و در تمامی استان ها به فعالیت می‌پردازند.

پردل گفت:  به اقداماتی که در حال حاضر  انجام می دهید اکتفا نکنید و برای توسعه آن تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد:  به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

او  با عنوان اینکه اگر  فرد دارای اختلال به سربازی اعزام شود هر اتفاقی که رخ دهد برگردن ما است، تصریح کرد:  با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی باید در مراحل مختلف سلامت روان سرباز توجه شود.

پردل با اشاره به اینکه کنترل رفتاری و روحی نیروهای وظیفه در مرحله آموزش به دلیل اینکه  وضعیت زندگی فرد تغییر می کند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این مرحله روانشناس باید حتما دقت و نظارت کند و وقت بگذار  که  در صورت بروز مشکل اعلام کرده و  وضعیت آنها را رصد کند.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد: در حوزه استخدامی نیز باید اختلالات انطباقی و شرایط روحی افراد برای حضور در پلیس، سپاه و ارتش توجه شود و در غیر این صورت مانع ورود افراد شوند.

او  گفت: روانشناسان به گروه های مختلف فراجا از  جمله نظام وظیفه، نیروهای قراردادی و استخدامی ها و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند و مورد سنجش قرار می دهد.

پردل بیان کرد : دفاتر سلامت باید به مراکز امن به نیروها و خانواده هایشان تبدیل شود و فعالیت ها به گونه ای انجام شود که افراد به این مراکز اعتماد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان