Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری ۱۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان پرداخت شده است که ۸۲۰۰ میلیارد تومان آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده است. تاریخ انتشار: 15:28 - 02 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۶۲۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شهرام غفاری اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت شاهد ایجاد تغییرات مثبتی در پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی هستیم و علاوه بر پرداخت مطالبات جاری برای پرداخت و تسویه مطالبات معوق نیز درحال اقدام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نگرانی برای تداوم خدمت رسانی سازمان وجود ندارد

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۷ هزار میلیارد تومان به مراکز خصوصی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است، افزود: مجموع مطالبات باقی مانده سال جاری مراکز درمانی ۳۲۰۰ میلیارد تومان است که ۱۷۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به وزارت بهداشت و ۱۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

 غفاری ادامه داد: مطالبات وزارت بهداشت و بخش خصوصی از سازمان تأمین اجتماعی که معوق شده است و مربوط به سنوات قبل است حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است. از این مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به مطالبات وزارت بهداشت است و ۱۱۰۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: مجموع مطالبات وزارت بهداشت بر اساس مستنداتی که تحویل سازمان تأمین اجتماعی شده حدود ۲۹۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با تشکر از مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان بابت ارائه خدمات به آحاد جامعه بویژه بیمه شدگان این سازمان، گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ۴۸ هزار ارائه دهنده خدمت طرف قرارداد است که شامل بیش از ۲۰ هزار پزشک، ۱۰ هزار داروخانه و ۹۰۰ بیمارستان از جمله ۷۰۰ بیمارستان دانشگاهی است.

 غفاری بیمارستان‌های دانشگاهی را از مهمترین تأمین‌کنندگان خدمات درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی با ۶۱ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور طرف قرارداد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی تامین اجتماعی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد