Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: دو آسیب خودکشی و خشونت در استان در حال افزایش است که خود می‌تواند باعث به وجود آمدن جرم‌های دیگر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرانک قدسی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، بیکاری و حاشیه‌نشینی پنج آسیب مهم کشور طبق آمار‌های اعلام شده در سطح کشور هستند که مقرر شده است در یک طرح ملی برای حل این مشکل اقداماتی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرقت‌های خرد، شرارت، جرم‌های جنسی، نزاع و درگیری‌های فردی و جمعی و... بیشترین آسیب‌های اجتماعی را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان تصریح کرد: دو آسیب خودکشی و خشونت در استان در حال رشد است که می‌تواند باعث به وجود آمدن جرم‌های دیگر شود لذا باید برای آنها تدابیر خاصی اندیشیده شود.

قدسی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه از موازی کاری برای جلوگیری از پرت هزینه‌ها جلوگیری کنند.

در ادامه این جلسه محمدصدیق محمدی از کارشناسان دادگستری کردستان اظهار داشت: در معاونت پیشگری از جرم استان دادگستری تمام تمرکز خود را بر جلو گیری از وقوع جرم گذاشته است.

وی افزود: با توجه به آسیب شناسی‌های انجام شده تهدید، سرقت، توهین، تخریب، تصادفات رانندگی منجر به جرح از بیشترین آسیب‌های موجود در استان است.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین آسیب‌های استان بحث طلاق در پنج سال ابتدایی زندگی زوج‌ها است که بسیار مهم و نیازمند توجه مسئولین است.

وی در پایان اظهار داشت: در آموزش‌ مهارت‌های اصلی زندگی در استان ضعف داریم که باید برطرف شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خودکشی خشونت رشد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار