Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:26:26 GMT

اجتماع بزرگ انقلابیون جوان همدان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۸۳۱۸

اجتماع بزرگ انقلابیون جوان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طیب فریادرس مسئول بسیج دانشجویی استان همدان  با بیان اینکه اجتماع انقلابیون جوان از سال ۹۵ به همت بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری نیز اولین اجتماع بزرگ انقلابیون جوان فردا سوم دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در کانون بسیج واقع در خیابان مهدیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به محوریت موضوع "خیزش هسته‌هایمسئله‌محور"  در این اجتماع، افزود: این موضوع از این نظر مورد توجه قرار گرفته که است سازمان بسیج دانشجویی در کشور به حل مسائل و مشکلات استان‌ها تاکید و حساسیت ویژه‌ای دارد.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدانتاکید کرد:  هسته‌های حل مسئله در قالب پژوهشی، مطالبه‌گری، اقدام میدانی و در نهایت فضای پیگیری به دنبال حل مشکلات خاص هستند که این موضوع در استان همدان نیز دنبال می‌شود.

فریادرس در ادامه به شناسایی ۵۰ مسئله در استان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در حوزه صنعت، کشاورزی، معدن، مسائل اجتماعی و مسائل شهری در استان همدان شناسایی شده و دانشگاه‌ها موضوعات خود در این بین انتخاب کرده‌اند.

او با بیان اینکه در این اجتماع بزرگ رویکرد و تأکید ما بر حل مشکلات موجود اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان است، گفت: بین جوانان بسیجی در استان انسجام خوبی را به همراه شور و نشاط بالا برای پیگیری مشکلات شاهد هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه افزود:  امیدواریم با این روحیه بتوانیم به سهم خود بخشی از مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

انتهای پیام/د.ا

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه