Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با دو گل علی علیپور شهرداری ماهشهر را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران و شهرداری ماهشهر عصر امروز _دوشنبه دوم دی ماه _ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. سرخ پوشان بازی را تهاجمی آغاز کردند. آن‌ها در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند قفل دروازه تیم ماهشهری را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم پرسپولیس باز هم بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۵۹ علی علیپور موفق شد با یک ضریه سر از روی کرنر ارسالی، گل اول این تیم را وارد دروازه شهردای ماهشهر بکند.

ماهشهری که در آستانه حذف از جام حذفی بودند، بازی را به جلوی زمین کشیدند و در دقیقه ۶۶ توپ به مهاجم این تیم در پشت مدافعین پرسپولیس رسید و درحالی که می‌توانست با یک ضربهدروازه را باز کند تصمیم به جا گذاشتن رادشوویچ کرد که در ادامه با برخوردی که دست این دروازه‌بان با مهاجم ماهشهری داشت، او را سرنگون کرد.

پاشازاده و بازیکنان شهرداری در این صحنه به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند خطای پنالتی رخ داده، اما نظر داور چیز دیگری بود.

بازیکنان شهرداری سعی در حفظ توپ در نیمه زمین حریف داشتند تا بتوانند موقعیت خطرناک بیافرینند، اما دقیقه ۷۲ توپ گیری توسط بشار رسن و همکاری او با وحید امیری پرسپولیس را در موقعیت عالی ضد حمله قرار داد. رسن توپ را با پشت پا کاشت تا علیپور با ضربا بغل پا خود و پرسپولیس را در این مسابقه دو گله بکند.

یاران پاشازاده که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتن مجدد دست به حمله زدند و در یک موقعیت خطرناک تنها تیرک دروازه جلوی بازشدن دروازه رادشوویچ بر روی شوت مهاجم شهرداری شد. پرسپولیس هم که عقب کشیده بود، چشم به ضد حملات داشت و دریکی از خطرناک‌ترین آن‌ها ترابی درموقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او را دروازه‌بان شهرداری ماهشهر را دور کرد تا او از زدن گل دوم خود در جام حذفی محروم شود.

در دقایق پایانی بازی، تماشاگران ماهشهری که از نتیجه راضی نبودند شروع به سنگ‌اندازی به سمت زمین کردند؛  داور مسابقه نیز بازی را با نظر ناظر مسابقه متوقف‌کرد. دقایقی بعد بازی از سر گرفته شد،  اما با برخورد سنگ در دقیقه ۹۰ بازی به سر کمک داور بازی برخورد کرد و منجر با شکسته شدن سر او شد، سپس بازی چند دقیقه‌ای متوف بود و داوران و حتی تیم پرسپولیس به رختکن رفتند. چند دقیقه بعد بازیکنان پرسپولیس به زمین برگشتند و کمک داور بازی جای خود را به داور چهارم داد و با سر خونی و بانداژ شده کنار زمین تابلو چهار دقیقه وقت اضافی را بالا برد تا این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

کد خبر 402555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست