Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@15:58:55 GMT

رقیب پرسپولیس در ابادان طرفدار پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۵۹۶۱

رقیب پرسپولیس در ابادان طرفدار پیدا کرد

عده ای از طرفداران آبادانی با در دست داشتن پرچم برزیل، به حمایت از تیم شهرداری ماهشهر پرداخته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر شروع شد دیداری سرنوشت ساز که به میزبانی ماهشهری ها در ورزشگاه تختی آبادان برگزار  شد و هواداران نسبتا پرتعدادی نیز از آن دیدن خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقسیم بندی ورزشگاه به شکل ۵۰-۵۰ است. آن‌هم در شرایطی که در بازی های پرسپولیس و نفت آبادان، کمتر پیش می‌آید که هواداری از تیم میهمان در استادیوم تختی حضور یابد.

نکته جالب این که امروز عده ای از طرفداران آبادانی منتسب به تیم صنعت نفت، با در دست داشتن بنر و پرچم برزیل به هواداری از شهرداری ماهشهر می‌پردازند و طرفِ تیم هم استانی را نگه داشته اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهرداری ماهشهر پرسپولیس جام حذفی شهرداری ماهشهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی