Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه اعلام کرد: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کوره آجرپزی واقع در شهرستان بوئین زهرا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران آگاهی بوئین‌زهرا موفق به شناسایی مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوئین در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت و ۶۵ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۲ متهم در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز استان قزوین زهرا قاچاق بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا