Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نظام مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۲ دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان بویراحمد شامل ۱۲ پسر و ۴۰ دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

وی افزود: هر کدام از این دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی یک مدرسه دوره متوسطه دوم شهرستان بویراحمد هستند.

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از رأی گیری پنج پسر و پنج دختر به عنوان افراد برگزیده برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مشخص و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نمایندگان استان عضو مجلس دانش آموزی کشور می شوند.

وی ابراز داشت: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی کشور با مشارکت و همکاری داوطلبانه انواع مهارت های اساسی از قبیل حل مسأله، مسؤولیت پذیری، رقابت سالم و تصمیم گیری را فرا می گیرند.

مرادی گفت: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی کشور تمرین دموکراسی، خوب صحبت کردن و مشورت کردن را نیز می آموزند.

وی اظهار داشت: مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات دانش آموز دانش آموزان دموکراسی کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌