Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سابق پپ گواردیولا، با ایده های جدید به سراغ آرسنال آمده تا تجربیاتش را به عنوان سرمربی، در امارات پیاده کند.

 طرفداری- در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم بورنموث و آرسنال به مصاف هم خواهند رفت. میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال، در اولین نشست مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی توپچی ها، به سوالات معمول خبرنگاران پاسخ داد که این مصاحبه را به نقل از میرور، می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مسوت اوزیل؟ نمی دانم. از لیونبرگ بپرسید. فقط از لیونبرگ خواستم بهترین ترکیب ممکن را برای پیروزی مقابل اورتون، به زمین بفرستد. شغل من درست پس از بازی آغاز شد و وظیفه دارم بازیکنان را از لحاظ ذهنی بالا بکشم و آن ها را در چارچوب مقرراتی که خودم می خواهم، قرار دهم. قرار نیست فارغ از مثبت یا منفی بودن تجربیات گذشته، بر اساس آن ها قضاوت شویم. به بازیکنانم هم گفتم که انتظار دارم هر روز، ذهنیت درستی داشته باشند.

سعی خواهیم کرد رقابتی ترین تیم ممکن را روانه بازی ها کنیم. اگر این کار را انجام دهند، در ترکیب تیم جایی خواهند داشت و اگر انجام ندهند، نه! پس از بازی با اورتون، با فردی صحبت کردم. با او در خصوص ایده هایم صحبت کردم و اینکه می خواهم کادرفنی‌ام چگونه باشد. به آن ها شرح وظایف‌شان را هم گفتم. می خواستم انتظارات، احساسات و ایده های فردی را هم بدانم.

صحبت کردیم و تصمیم بر این شد که لیونبرگ با ما به همکاری ادامه دهد. به نظرم او بسیار مناسب کارمان خواهد بود. فردی هم تاریخچه تیم را می داند، هم بازیکنانش را می شناسد و دانشش در خصوص فوتبال، به کمک ما خواهد آمد. فصل جدیدی را با ایده های من آغاز خواهیم کرد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد