Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، فتح‌الله حقیقی،  در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، در حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به وجود برخی از مشکلات  فعالان حوزه صنایع دستی، اظهارداشت:  مشکلات  صدور مجوزها برای فعالین حوزه صنایع دستی باید رفع شود و در روند صدور مجوزها موازی کاری و سوءاستفاده نباید وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، افزود: نباید به افرادی که صلاحیت ندارند مجوز داده شود و باید با بررسی مناسب جلوی  دور زدن قانون گرفته شود .

وی، با تاکید بر فعال شدن فروشگاه‌های عرضه مستقیم صنایع دستی توسط فعالان این عرصه ، گفت: باید مکانی در خور شان و مناسب عرضه مستقیم وحضور تولیدکننده اصلی راه‌اندازی شود.

حقیقی، همچنین  با اشاره به اهمیت  محل فروشگاه‌های عرضه مستقیم صنایع‌دستی در نزدیکی ورودی و یا خروجی شهر ها، ادامه داد:  باید در حوزه تبلیغات اقداماتی انجام شود تا سود نهایی نصیب تولید کننده شود.

استاندار زنجان، با تأکید بر بحث برندسازی در استان، گفت: اخلاقی نیست که تولیدکنندگان زحمت بکشند، ولی برندی نداشته باشند و محصول مس تولید شده با برند سایرین صادر شود.

وی ، در ادامه به حوزه  گردشگری، تأکید کرد : وزارت میراث فرهنگی باید برای گردشگری تقویم زمانی و مکانی تعریف و متمرکز کند تا حضور گردشگران در استان‌های مختلف را فراهم سازد.

حقیقی  با اشاره به  طراحی المان شهری ، یادآورشد: انتظار می رود در جلسات آتی مجموعه مدیریت شهری معاون امور عمرانی استاندار و شهردار زنجان گزارشی از وضعیت المان شهری زنجان  ارائه د هد تا نتیجه آن نیز به مردم اعلام شود.

استاندار زنجان، با اشاره به مشکلات بازار روز چاقو ، تاکید کرد: بازار روز چاقوسازی در تملک شهرداری است و ساماندهی آن نیز بر عهده این نهاد است، ولی اگر شهرداری توان ساماندهی این بخش را ندارد آن را به بخش خصوصی که توان آنجام این کار را دارد، واگذار کند.

وی، یادآورشد: 70 درصد سرمایه‌گذاری در زنجان توسط غیر بومی‌ها انجام‌شده و مسئولین زنجان در صدد  رضایت برای راه‌اندازی شهرک صنعتی در استان بوده است  که تاکنون نیز شاهد موفقیت‌های  مطلوب دراین راستا بودیم.

حقیقی، در پایان سخنان خود،  با اشاره به اینکه کسی منکر وجود مشکلات در استان نیست، خاطر نشان شد:  باید انتقادات وارده به مجموعه استانی منصفانه باشد، هرچند که با برگزاری جلسات هم به دنبال حل مشکلات در حوزه‌های مختلف هستیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد