Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ورزشی همبستگی المپیک با حضور مدیران ارشد تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و به میزبانی فارس در باشگاه فرهنگیان شیراز، گفت: با اجرای این دوره مهارت‌های مدیریت استراتژیک مدیران ورزشی آموزش و پرورش ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد حمیدی افزود: این دوره توسط همبستگی المپیک که یکی از سازمان‌های زیر مجموعه کمیته بین المللی المپیک هست برگزار می‌شود و هدف آن افزایش و تقویت توان مدیران ورزشی کشورهای عضو IOC است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در این دوره که به عنوان مدیریت و راهبری ورزش برگزار می‌گردد، معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سراسر کشور، رؤسای ادارات و هیأت‌های ورزشی به عنوان شرکت کنندگان دوره، تکنیک‌ها و مهارت‌های پیشرفته مدیریت ورزشی را فرا می‌گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که این دوره بتواند موجب افزایش آگاهی، مهارت و توانمندی مدیران ورزشی وزارت آموزش و پرورش شود تا بتوانیم در پیشبرد و نیل به اهداف حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع موفق تر از گذشته عمل کنیم.

حمیدی با بیان اینکه این دوره در نوع خود و در این سطح اولین دوره‌ای است که در سطح آموزش و پرورش در کشور برگزار می‌گردد، گفت: با اجرای این دوره مهارت‌های مدیریت استراتژیک مدیران ورزشی آموزش و پرورش ارتقا می‌یابد تا بتوانند زمینه اجرای سند تحول بنیادین را فراهم نموده و تفکر استراتژیک، تحلیلی و انتقادی خود را تقویت کرده و با دور نمای بیشتری برنامه‌های خود را پیاده نمایند و از روزمرگی دور شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش همچنین با اشاره به اجرای طرح ورزشی مدرسه میزبان در برگزاری مسابقات ورزشی منطقه‌ای، گفت: این اقدام می‌تواند شور و نشاط ورزش را به مدارس ما تزریق کند و محیط آموزشگاهی جذاب و پرنشاط شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم شاداب سازی مدارس با اجرای برنامه‌های ورزشی و فوق برنامه جذاب، گفت: بر همین اساس بنا داریم تا مسابقات ورزشی منطقه‌ای را که در سالن‌های ورزشی و بدون تماشاچی برگزار می‌شد را به سطح مدارس منتقل نمائیم تا ضمن ایجاد یک جریان انگیزشی و آموزشی برای دانش آموزان و علاقمند سازی آنها به حضور در فعالیت‌های ورزشی، محیط مدارس را نیز شاداب و با نشاط کنیم.

حمیدی در پایان با اشاره به اجرای طرح توزیع تجهیزات ورزشی در بین مدراس سراسر کشور، گفت: در سال گذشته حدود ۳۵ میلیارد تومان به صورت تجهیزات ورزشی در بین مدارس کشور توزیع شد و در صورت تخصیص مطلوب منابع مالی، این طرح در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی مدیریت ورزشی پایه یا المپیک سولیداریتی از ۲ تا ۵ دی ماه با حضور مدیران ورزشی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 4805665

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز آموزش و پرورش فارس وزارت آموزش و پرورش بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بیرجند یاسوج بارش برف استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد محمودزاده در سفر به خوزستان و نشست با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان، کیفیت بخشی به مقوله آموزش را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: معاونت‌های آموزشی آموزش و پرورش باید مهندسی کیفیت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.   وی افزود: پارسال عملکرد آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی به آموزش مناسب نبود و سیمای آموزشی خوبی را در سال‌های گذشته شاهد نبودیم.   محمودزاده ادامه داد: بخشی از کار آموزش و پرورش کیفیت بخشی به جریان علمی مدارس است که در این‌مسیر مسئولان آموزش و پرورش در استان‌ها باید با قدرت ورود کنند.   معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر توجه داشتن به حوزه پرورشی، اضافه کرد: ۴۳ شاخص آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعیین شده که بیشتر این شاخص‌ها مربوط به حوزه پرورشی است.   وی با تاکید بر اهتمام معاونت‌های پرورشی به اجرای برنامه‌های تربیتی و دینی در مدارس، گفت: توانمندسازی معلم‌ها به لحاظ معیشتی و علمی از دیگر اقدامات مهم در حوزه آموزش و پرورش است.

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس