Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کاندیداها در انتخابات باید شعور، فهم و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند و اگر کسی نگاهش به انتخابات رسیدن به پول، مقام و ثروت باشدباید به سراغ شغل تجارتی برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام می فرمایند امور توده مردم اصلاح نمی شود مگر به دست علما و امرا،علما دانشمندان روحانی و غیر روحانی است و امرا نیز کارگزاران نظام حکومتی هستند و در یک کلام می توان گفت امور توده مردم اصلاح نمی شود مگر به وسیله شورای اداری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه گزارش هایی که در شورای اداری داده شد همگی حکایت از کار، تلاش، جهاد و فعالیت دارد و هرکس در راه خدا تلاش کند خداوند راههای موفقیت ره به روی او می گشاید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: اینکه امروز شاهد هستیم برکات و خدمات نظام در بخش های مختلف به اقصی نقاط کشور رسیده به وسیله علما و کارگزاران نظام بوده البته به این میزان نباید بسنده کنیم چون آرمان های بلندی داریم و باید در راه آرمان ها تلاش کنیم تا به هدف نهایی که هست نائل شویم.

وی با اشاره به وظایف نماینده ولی فقیه در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب بیان کرد: یکی از وظایف نماینده ولی فقیه و امام جمعه در هر شهری این است که واسطه بین مردم و دستگاههای اداری باشد و ما نیز وظیفه خود می دانیم در این جهت گام برداریم و سعی کنیم رابطه مردم و مسئولان را به هم نزدیک و صمیمی کنیم چراکه مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند و ما نیز جزنظام اسلامی هستیم.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: باید با مردم ارتباط برقرار کنیم و در جاهایی که مردم حضور دارند ما نیز حضور خودمان را پررنگ کنیم و یکی از وظایف ما به عنوان منصوب ولی فقیه این است که فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی که در مساجد، کانون ها و هیئت‎های مذهبی و غیره صورت می گیرد باید کاری کنیم در همه زمان ها این گروهها باهم ارتباط برقرار کنند.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم حلقه اتصال بین گروههایی که فعالیت های مذهبی، فرهنگی و دینی وصل و با مسئولان ارتباط بگیرند خواهیم توانست قله های بزرگی را با یاری خداوند فتح کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:امام جمعه خدمتگزاری است در کنار بقیه خدمتگزاران بنابراین رقیب روحانیون شهر و مقامات عالی اداری نیست بلکه آمده است با هم افزایی گام هایی را به جلو بردارد.

وی در رابطه به ویژگی‌های امام جمعه اظهار داشت: امام جمعه باید مظهر ایمان، تقوا، ساده زیستی، اهل مشورت، پاکدست، خوش خلق حامی دانشگاهها و موسسات علمی، مدافع مراکز تولید اشتغال وهمچنین دارای سعه صدر وباشد و با برگزاری نشست های تخصصی و علمی به اهداف بلند برسد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور افزود: در یک نظام مردم سالاری دینی با وجود اینکه دوماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود نظام به رای گذاشته شده و رک رکن نظام انتخابات است، اختلاف سلیقه ها و اختلاف آرا یک امر طبیعی است و از نعمت انتخابات باید به عنوان مظهر شعور، عقلانیت و خدمت یاد کنیم.

وی عنوان کرد: انتخابات برای کسانی که برای نمایندگی داوطلب شده اند و چه کسانی که می‌خواهند پای صندوق رای بروند و افرادی را انتخاب کنند در واقع مسابقه برای ارائه خدمت است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس در انتخابات باید شعور، فهم و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند و اگر کسی نگاهش به انتخابات رسیدن به پول، مقام و ثروت باشد این مسابقه خدمتگزاری نیست و باید به سراغ شغل تجارتی برود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: کاربردی کردن میز خدمت برای عموم باید مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قاضی‌زاده هاشمیف رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق است، اظهار داشت: باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کرد و در این سرکشی‌ها مشکلات آن‌ها شنیده می‌شود و این دیدن و تفقد از این خانواده‌ها برکات معنوی دارد.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت‌ برای خدمات‌رسانی تصریح کرد: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود، باید دید چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ و باید آمار درستی از میز خدمت‌ها داشته باشیم و میز خدمت برای بهره عموم مردم کاربردی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت، خدمت دریافت می‌کنند و چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه می‌کنند.

محمدی لائینی افزود: اگر فردی  مشکلش با مراجعه در ادارات برطرف نشد و در میز خدمت مصلی حل شود، پس میزخدمت می‌تواند در ایجاد انگیزه در مسئولان موثر باشد.

وی گفت: میزهای خدمت باید در ملاعام گذاشته شود و میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین