Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره نقل و انتقالات زمستانی از 1 ژانویه باز می شود و باشگاه ها می توانند برای تقویت خود، گزینه های مدنظرشان را جذب نمایند.

طرفداری- علی رغم علاقه بروسیا دورتموند به جذب امره جان، قهرمان بوندسلیگا کار سختی برای جذب وی دارد و احتمال انتقال جان به پاری سن ژرمن محتمل تر به نظر می رسد.

به گزارش Sky Sports Italia، امره جان که یکی از گزینه های مدنظر بروسیا دورتموند برای ژانویه بود، برای این باشگاه آلمانی بازیکن گرانقیمتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هزینه انتقال امره جان در زمستان بین 20 تا 25 میلیون یورو برآورده شده است، اما تقاضای دستمزد حدوداً 12 میلیون یورویی در هر سال، موجب می شود به گزینه ای گرانقیمت بدل شود.

اما در سوی مقابل پاری سن ژرمن حضور دارد و احتمالاً توافق با این باشگاه روز به روز بیشتر می شود. فرانسوی ها در حال مذاکره با بیانکونری برای جذب امره جان هستند. جان در فصل جاری فقط 7 بار پیراهن بیانکونری را بر تن کرده و حتی از لیست یوونتوس برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا خط خورده است و همین موضوع انتقال جدایی وی را افزایش می دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ