Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: جریانات سیاسی فعال شهرستان اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی از التهاب آفرینی در جامعه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایجاد فضای شاداب و پرنشاط سیاسی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این حال از تمام گروه های سیاسی درخواست داریم تا از دعوت سخنرانانی که در شرایط مهم فعلی بدون رعایت ملاحظات لازم با سخنان خود در سطح جامعه التهاب ایجاد می کنند، پرهیز کنند.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اسلامشهر ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری و سران قوا بارها تاکید کردند وحدت و همدلی رمز عبور کشور از پیچ تاریخی فعلی است.

مرسلپور افزود: چنانچه هر کدام از جناح های سیاسی خود را فراتر از قانون بداند و بدون توجه به قانون و شرایط کشور اقدام به التهاب آفرینی در شهرستان کند با توجه به الزامات قانونی پیش بینی شده از قبیل قانون پیشگیری از جرم، قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانون مجازات اسلامی و قانون آئین دادرسی در امور کیفری از رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر که بی طرفی این عزیزان در رسیدگی به جرائم شهره خاص و عام است خواهیم خواست تا برخورد قانونی داشته باشند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه همه باید برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنیم گفت: با شناختی که از فرهنگ، بصیرت و دانش بالای سیاسی اجتماعی مردم اسلامشهر داریم ان شاءا... مردم انقلابی و همیشه در صحنه اسلامشهر حضور پررنگی در پای صندوق های رای خواهند داشت و با نگاهی منطبق با عقل و تدبیر رایشان را در صندوق های رای خواهند انداخت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر جامعه جرم قانون گروه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است