Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، نماینده دموکرات کنگره آمریکا در واکنش به احکام اعدام برای قاتلان جمال خاشقجی در عربستان اعلام کرد سازمان اطلاعات آمریکا به این جمع بندی رسیده بود که محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان دستور قتل خاشقجی را صادر کرده است ولی محاکمه ناچیزی که رژیم مستبد و غیرقانونی سعودی انجام داد صرفا سرپوشی بود بر جنایتی که صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: «ای کاش دونالد ترامپ اظهارات دوستانه و عاطفی خود در مورد دیکتاتوری رژیم سعودی را متوقف کند.»

این در حالی است که کاخ سفید از احکام مربوط به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی استقبال و آن را گامی رو به جلو توصیف کرد!

یک دادگاه سعودی روز دوشنبه ۵ نفر را به علت قتل جمال خاشقجی به اعدام و سه نفر دیگر را به حبس طولانی مدت محکوم کرد و سه نفر دیگر را از اتهامات تبرئه ساخت. این در حالی است که دو نفر از چهره‌های کلیدی دخیل در قتل از اتهامات مبرا شدند.

سازمان عفو بین الملل نیز اعلام کرد حکمی که علیه قاتلان خاشقجی صادر شده با هدف سرپوش گذاشتن بر این جنایت صادر شده و عدالت را محقق نمی‌کند و مسائل پنهان این پرونده را آشکار نمی‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سندرز خاشقجی بن سلمان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم