Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانی از برگزاری مهراوره سرود آفرینش در خوزستان خبر داد و گفت: در این مهرواره ۱۲ گروه سرود از استان به رقابت می پردازند.

«وحید کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص مهرواره سرود آفرینش اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه فعالیت ها و سیاستگذاری عمیق، موثر و جذاب خود اقدام به برگزاری نخستین مهرواره سرود آفرینش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان این مهرواره از امروز (سه شنبه 3 دی) آغاز به کار می کند و تا فردا (چهارشنبه 4  دی) ادامه دارد افزود: در این برنامه ۱۲ سرود که کارهای نوساخته و نویافته مراکز کانون شهرهای خوزستان هستند، اجرا می شود. 

 

وی با تاکید بر اینکه برای آماده شدن هر کدام از این آثار زمان زیادی صرف شده و این برنامه، ظرفیت های خوبی را پیش روی کانون در حوزه موسیقی قرار داده است اضافه کرد: در این مهرواره تیم حرفه ای داوری، سه اثر برتر را برای مرحله ملی و کشوری انتخاب می کنند‌.

 

کیانی تصریح کرد: آنچه برای کانون به عنوان یک نهاد فرهنگی مهم است ظرفیت سازی برای کودکان و نوجوانانی است که توانمندی فنی هنری و فرهنگی خود را در آوردگاه های جذابی به نام مهرواره و نه جشنواره ارائه می کنند.

 

وی ابراز کرد: هدف از عنوان گرفتن مهرواره توصیه مدیرعامل کانون بود مبنی بر اینکه گروه ها و افراد در یک فرصت برابر به اجرای برنامه بپردازند و از گروه هایی که تلاش بهتر، موثرتر و کار کیفی تری را عرضه کنند به عنوان نفرات برتر انتخاب می شوند که عنوان مهراوره به همین علت اتخاذ شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اذعان داشت: مهرواره ها نه تنها در حوزه موسیقی و سرود بلکه حوزه های هنرهای تجسمی، نمایش و قصه گویی را هم در می گیرد و در سطح مراکز کانون استان در ایام پیش رو ادامه خواهد داشت.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با فرصتی که برای کودکان و نوجوانان دانا و توانای استان ایجاد می کنیم بتوانیم جامعه و خانواده های سالم تری داشته باشیم.

 

کیانی به دیگر برنامه های روزآمد کانون پرورش فکری استان پرداخت و با اشاره به امضای تفاهم نامه ای میان کانون و پارک علم و فناوری خوزستان گفت: بر اساس این تفاهم نامه کانون در حوزه آی تی و فعالیت های دانش بنیان نیز ورود خواهد کرد، به این صورت که فضای مجازی را به عنوان فضایی امن، آرام و موثر با کار ویژه هایی که از سوی شرکت های دانش بنیان تعریف می شود آماده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می دهیم. 

 

وی با اشاره به خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم، کم برخوردار، آسیب پذیر، مناطق عشایری و توجه ویژه اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان به بخش یاد آور شد: در همین رابطه طی جلساتی با مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان برای برنامه های پیش رو در این مناطق برگزار شده که امیدواریم کانون توان حضور در این مناطق را به طور ویژه با طرح امداد فرهنگی داشته باشد و فرصت را برای ظهور و بروز اندیشه های ناب کودکان و نوجوانانی که کمتر در معرض فرصت برابر فرهنگی قرار گرفته اند،  ایجاد کند .

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های مساجد طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی نماز جمعه مهرواره آفرینش کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان