Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:34:37 GMT

۸۵ سارق در شهرستان زنجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۳۰۶۳

۸۵ سارق در شهرستان زنجان دستگیر شد

به‌گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی، لب به اعتراف گشوده و انجام ۱۱۱ فقره سرقت را به گردن گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها به تکرر و تنوع بخشی آن پایان می‌دهد، اظهار داشت: مهم‌ترین مؤلفه برقراری امنیت توسط پلیس، برخورداری از اعتماد عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش با اشاره به کاهش سه درصدی انواع سرقت در یک ماهه گذشته در شهرستان زنجان بیان داشت: پلیس اقدامات گسترده ای را در پیشگیری از وقوع سرقت انجام داده و تلاش می‌کند با همکاری شهروندان امنیت مطلوبی را در جامعه ایجاد کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در این شهرستان خبرداده و گفته بود: پس از شناسایی سارقان و با هماهنگی مراجع قضایی، ۱۳ متهم دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت و کش روزنی معترف شدند.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزوده بود: از متهمان دستگیر شده، قریب ۵۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها سرقت پلیس دستگیری سارقان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس دستگیری سارقان زنجان سرقت پلیس دستگیری سارقان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد