Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در نامه ای که باشگاه استقلال آن را علنی کرد، استراماچونی سرمربی آبی ها با شرط هایی یک طرفه، خواستار تغییراتی در قرارداد شده و امتیازهای تازه ای را از باشگاه آبی پوش درخواست کرده است.
به گزارش آریا، باشگاه استقلال از شروط جدیدی که سرمربی ایتالیایی برای آنها در نظر گرفته، رونمایی و پاسخ‌هایی که به او داده است را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های متعدد پس از ترک ایران اعلام و تاکید کرده بود که اگر دستمزدش به طریقی که مشخص شود از طرف باشگاه استقلال بوده و از طریق حساب بانکی او در ایتالیا پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت به تهران نخواهد داشت و پس از دریافت وجه بلافاصله به ایران می‌آید. صرف نظر از مسائل و مشکلاتی که باشگاه استقلال جهت تحقق این شرط بسیار دشوار در موقعیت تحریم متحمل شده، متاسفانه پس از واریز وجه به حساب استراماچونی هنوز بازگشت ایشان به ایران اجرایی نشده است.
همچنین صبح یکشنبه، یکم دی‌ماه نامه‌ای با 11 شرط توسط وکیل ایشان(استراماچونی) برای باشگاه استقلال ارسال شده که جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط شفاف با هواداران عزیز در زیر شروط استراماچونی و پاسخ باشگاه استقلال منتشر شده است:
بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا 11 خرداد 1399
پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.
بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید 470 هزار یورو باشد. که از این مبلغ 437/500 یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، 12/500 یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و 20 هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.
پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.
بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.
پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.
بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد 1399 به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.
پاسخ باشگاه: همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر 1398 پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.
بند پنجم: تا پایان قرارداد (5 ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.
پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.
بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.
پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنج
بند هفتم: باید مبلغ خالص 900 هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود.
پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود 500 هزار یورو خواهد بود.
بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه
پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.
بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان
پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدتها قبل صادر شده است.
بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.
پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.
بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.
در پایان این نامه با حروف درشت تاکید شده: «شروط فوق قابل مذاکره نبوده و تنها از طرف ما قابلیت اصلاح خواهد داشت. ضمنا این شروط تنها در صورتی دارای اعتبار است که مراتب موافقت با آن، از سوی باشگاه استقلال تا 24 ساعت آینده از طریق ایمیل به ما ابلاغ شود.»

سرمربی ایتالیایی استقلال با ارسال نامه ای به مدیران این باشگاه، آینده کاری خود را در ایران با تردید مواجه کرده است. ضمنا تاکید استراماچونی بر غیر قابل مذاکره بودن این شروط، به این معناست که اگر استقلال بخواهد با استراماچونی ادامه بدهد، باید بی قید و شرط تمام پیشنهادهای مطرح شده از طرف استراماچونی را بپذیرد. عجیب ترین بند درخواستی استراماچونی، پرداخت یک جای ملغ قرارداد به حساب اوست که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. همچنین او بلیت فرست کلاس، سرمایه گذاری 900 هزار یورویی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی و همچنین پیشاپیش اجاره خانه را درخواست کرده که این درخواست ها، خارج از عرف همکاری مربیان با باشگاه ها در ایران است.
باتوجه به این که استراماچونی تنها 24 ساعت به مدیران استقلال برای دادن پاسخ مثبت فرصت داده (راه حل بینابینی با درخواست وکلای استرا، غیرقابل قبول است) و علاقه ای هم به مذاکره وجود ندارد، بعید است که دراین زمان محدود مدیران استقلال در این فاصله درخواست های استراماچونی را اجابت کنند. بنابراین شاید استقلال به سمتی برود که علی فتح الله روز گذشته در برنامه علی ضیا به آن اشاره کرد، این که گزینه های مربیگری استقلال روی میز بیایند و درمورد آن ها بحث و تصمیم گیری بشود.
علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره آبی‌ها اعلام کرد که استراماچونی همه مبلغ قراردادش را درخواست کرده، چیزی که با هر متر و معیاری و در هر باشگاهی در هر جای دنیا زیاده خواهی تلقی می شود، حتی اگر بدقولی و نگرانی بخشی از طبیعت تیمی باشد که مربی در آن مشغول است. البته فتح الله زاده ابراز امیدواری کرد که استراماچونی (که با حمایت ویژه هواداران دست بالا را در قرارداد پیدا کرده، عملا قرارداد دوساله اش را نقض کرده است) ظرف امروز و فردا جواب مثبت خود را به استقلال بدهد و با حاضر شدن پای میز قرارداد، توافقنامه جدید خود را با این باشگاه رسمی و عملیاتی کند. هواداران استقلال باید به خاطر داشته باشند که قبلا یک بار در موضوع وینفرد شفر با فشاری که به باشگاه وارد کردند، عملا موضع مدیریت را تضعیف و مدیران وقت را به عقد قراردادی گزاف مجبور نمودند. کاری که بعدا برای استقلال خسارت بار شده و ظاهرا هنوز هم پرونده آن بسته نشده. حال انتظار می رود با در نظر گرفتن اولویت ها باشگاه نیز از حمایت هواداران واقعی استقلال در موضوع استراماچونی برخوردار باشد؛ همانطور که گفته شد انتقال پول آنطور که سرمربی ایتالیایی می‌خواست و البته هیچ باشگاهی در ایران زیر بارش نرفته بود، انجام شده و حالا نوبت استراماچونی است که حسن نیت خود را به باشگاهی که همه چیزش را در اختیار قرار داده، نشان دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استراماچونی 11 شرط عجیب باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • عکس| انتشار یک عکس عجیب از بهرام رادان به مناسبت تولدش
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!