Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:07:46 GMT

افزایش موج دستگیری‌ شیعیان در عربستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۳۴۹۸

افزایش موج دستگیری‌ شیعیان در عربستان

در اکثر استان های شرقی شیعه نشین عربستان تظاهرات بسیاری علیه دستورها و قوانین محمد بن سلمان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، شماری از زندانیان سیاسی در عربستان سعودی با اعتراض به سلول انفرادی و بدرفتاری مقامات زندان اعتصاب غذای علنی خود را آغاز کرده اند.

 

این در حالی است که در اکثر استان های شرقی شیعه نشین عربستان تظاهرات بسیاری علیه دستورها و قوانین محمد بن سلمان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه حقوق بشر زندانیان سیاسی ، که یک سازمان غیر دولتی مستقل است و به دنبال ترویج حقوق بشر در عربستان سعودی است ، در پستی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که ولید ابو الخیر ، وکیل برجسته حقوق بشر و وبلاگ نویس رائف بدوی اعتصاب غذا کرده اند که از 11 دسامبر شروع شده است.

 

این سازمان در بیانیه خود آورده است: خالد الاومر ، فعال زندانی ، در 22 دسامبر به این اقدام پیوست و تأکید کرد که تا زمان آزادی ، دست از اعتصاب غذا نخواهد کشید.

 

طی سالهای گذشته ، ریاض به بهانه اجرای قانون ضد تروریسم خود بسیاری از فعالان حقوق بشر و شیعیان شرق این کشور را دستگیر کرده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا کانون های مساجد نماز جمعه فعالیت های مسجدی انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان شیعیان عربستان عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد