Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز وبه نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی قوه قضائیه، حجت الاسلام محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه در حاشیه حضور در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از وکیل حق آحاد مردم بر اساس قانون اساسی و قوانین عادی است و حتی اگر کسی توانایی گرفتن وکیل نداشته باشد قانون اساسی حاکمیت را مکلف کرده که برای او وکیل انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: در این راستا حاکمیت مکلف است نسبت به موضوع وکالت نظارت داشته باشد و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه برای اولین بار به برگزاری آزمون به صورت ملی اقدام کرده و به صورت غیرمتمرکز در همه استان‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون رکورد شکستند و حدود ١٠٧ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: مرحله اولیه جذب همین آزمون کتبی است و بعد از اینکه داوطلبان نصاب قبولی را کسب کردند نوبت به مصاحبه تخصصی، بررسی صلاحیت‌ها و مسائلی که در آن اختبار شفاهی باید در نظر گرفته شود، می‌رسد؛ اما در رابطه با اینکه چه مقدار از این افراد جذب خواهند شد با توجه به نیازهای هر شهرستان و استان و وضعیتی که نتیجه این آزمون‌ها مشخص می‌کند، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

20 / 20 حجت الاسلام محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه شرکت ١٠٧ هزار نفر در آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون حقوقی قوه قضائیه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی