Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به تجهیز کامل بیمارستان شهدای شهرستان آبیک اشاره و از راه اندازی بیمارستان در نیمه دوم دی ماه خبر داد.
 
دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار آریا اظهار کرد: بیمارستان شهدای شهرستان آبیک طی یک ماه اخیر با 47 میلیارد ریال تجهیز شده و در نیمه دوم دی ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در فاز نخست، بخش‌های داخلی و اطفال بیمارستان شهدا راه‌اندازی می‌شود و در فاز دوم بخش‌های جراحی و زنان و زایمان تا پیش از امسال بازگشایی می‌شود.

توجه به جذب نیروهای  متعهد و بومی در بیمارستان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص بکارگیری نیروهای بومی در بیمارستان شهدای آبیک بیان کرد: مجوزهای لازم برای جذب نیروی انسانی این بیمارستان از گذشته أخذ شده و قطع به یقین به بومی‌گزینی توجه شده و در خرید خدمت و قراردادهایی که با پرسنل خواهیم داشت،  توجه به نیروی متعهد، کارآمد و بومی مورد توجه قرار می‌گیرد.
نامدار در پاسخ به این سوال که دلیل انحلال قرارداد دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با شرکت برنده مزایده واگذاری بیمارستان شهدای آبیک چه بوده است، بیان کرد: این شرکت تضامین لازم را برای واگذاری قرارداد به دست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نرساند و به دلیل اینکه نیاز بود بیمارستان زودتر در خدمت مردم باشد، واگذاری به بخش خصوصی کنسل شد .
وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به این نتیجه رسید که خود عهده‌دار گردانندگی بیمارستان شود و دیگر به بخش خصوصی واگذار نشود.

لزوم تسریع در صدور پایان کار بیمارستان توسط شهرداری آبیک
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در پاسخ به این سوال که نتیجه صدور پایان کار بیمارستان شهدا به کجا رسید و اگر حل نشود چه مشکلاتی ایجاد می‌شود، توضیح داد: با توجه به اینکه شهردار آبیک همواره در مناطقی که مسئولیت داشتند منشأ خیر برای مردم ان مناطق بوده‌اند از ایشان درخواست می‌شود در اعطای پایان کار بیمارستان شهدای آبیک تسریع ببخشند.
نامدار با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان شهدا در نیمه دوم دی ماه افزود: بیمه‌ها خارج از سیستم دانشگاه علوم پزشکی هستند و اگر قراردادها را لغو کنند بیماران باید به صورت آزاد ویزیت شوند؛ اگر همزمان با افتتاح بیمارستان شهدای آبیک پایان کار بیمارستان آماده شود قول می‌دهیم زودتر نسبت به راه‌اندازی بیمارستان اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی