Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی در کرمان با اشاره به برنامه های گرامیداشت ۹ دی گفت: برنامه های بصیرت افزایی و روشن گری در دو بخش آیینی و مراسم برگزار می شود که مراسم محوری ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل میدان شورای کرمان و با سخنرانی سردار "علی فدوی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حسین انجم‌شعاع" صبح امروز سه شنبه در نشست خبری بزرگداشت حماسه ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با بیان اینکه شعار امسال "یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها" انتخاب شده، اظهار کرد: ۹ دی به دلیل حضور حماسی مردم یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ۹ دی برای بصیرت افزایی و روشن گری نسبت به مسائل منطقه و جهان استفاده و ذهن مردم را روشن کنیم، افزود: ۹ دی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست همانگونه که در ۹ دی همه اقشار مردم و جناح های مختلف در آن حضور داشتند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه بعضی از اتفاقات تلخ تاریخ اسلام(مانند جنگ صفین) ریشه در بی بصیرتی و عدم آگاهی دارد، بیان کرد: اگر مردم بصیرت داشته و گوش به فرمان امام خود بودند، اکنون وضع جهان اسلام این نبود.

وی بیان کرد: به دلیل پایبندی مردم ما به ارزش ها و آرمان ها دشمنانی زیادی داریم و به دلیل اینکه زیر بار ظلم و استکبار نمی رویم، با ما دشمنی می کننند که این دشمنی را با جنگ سخت، ناتوی فرهنگی، جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دنبال کرده اند تا مردم انقلاب را رها کنند.

مسوول شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آرمان های ما منافع دشمنان را به خطر می اندازد لذا آنها دشمنی خود را از طریق فتنه اعمال نموده و از تجمع و اعتراض مسالمت آمیز مردم سوءاستفاده می کنند.

وی افزود: باید روشنگری کرده و با بیان واقعیت ها شناسندن حق و باطل، مسائل را دقیق به گوش مردم برسانیم تا خودشان با تجزیه و تحلیل، دشمن و فتنه های آن را بشناسند و با آن مقابله کنند و در اتفاقاتی که می افتد، حق و باطل را تشخیص داده و مسیری که ولایت و مقام معظم رهبری نشان می دهند انتخاب نموده و در آن مسیر قدم بردارند.

انجم شعاع اظهار کرد: بصیرت محور همه اعمال انسان هاست و با بصیرت و تشخیص مسائل، می توان به موقع عکس العمل نشان داد و مردم جایی ک ببینند دشمن دارد سوءاستفاده می کند، راه خود را جدا می کنند.

وی تصریح کرد: کسی که بصیرت دارد در مسائل دچار اشتباه نمی شود و در فتنه ها و فضای غبارآلودی که ایجاد می شود و بعضا افراد را دچار تشخیص اشتباه می کند، افراد بصیر می توانند مسیر درست را انتخاب کنند.

انجم شعاع بیان کرد: دشمن از ابتدا همه مسیرهایی که بتواند به انقلاب ضربه وارد کند را رفته و با فشار اقتصادی، مشکلاتی برای مردم به وجود آورده تا مردم را از نظام جدا کند.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی در کرمان با بیان اینکه مسوولان ما باید تلاش کنند مشکلات مردم را کم کنند، گفت: اگر مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشته باشند، با نظام اسلامی هستند و کسی با جمهوری اسلامی مشکل ندارد و اگر اعتراضی دارند به علت مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی به خاطر حضور مردم و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری از مقتدرترین نظام های دنیا است، افزود: با فشارهایی که از ابتدای انقلاب به ما وارد شده هر نظام دیگری بود تاکنون از هم پاشیده بود اما ما توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم آنچه که موجب از بین رفتن فتنه ها می شود حضور مردم است.

انجم شعاع با بیان اینکه مردم ثابت کرده اند علی رغم همه مشکلات در مقابل فتنه ها ایستاده و از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند اظهار کرد: مردم با حضور خود در انتخابات و انتخاب افراد کارآمد و اصلح می توانند به رشد و پیشرفت جامعه اسلامی کمک کرده تا جامعه ای خوب و کشوری سربلند داشته باشیم.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با اشاره به برنامه های گرامیداشت ۹ دی گفت: برنامه های بصیرت افزایی و روشن گری در دو بخش آیینی و مراسم برگزار می شود که مراسم محوری ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل میدان شورای کرمان و با سخنرانی سردار "علی فدوی" جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: مراسم بصیرت افزایی در مسجد قائم کرمان ۸ دی ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام عالی برگزار می شود و برنامه بصیرت انقلابی در ۱۰ مسجد شهر کرمان در ۱۰ شب برگزار خواهد شد.

انجم شعاع اظهار کرد: تجمع دانشگاهیان در روز ۱۰ دی ماه، ورزش زورخانه ای در ۷ دی ماه، برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاه های بسیج و برگزاری مرام ویژه ۹ دی در همه شهرستان ها، شهرها و بخش های استان از دیگر برنامه های بزرگداشت حماسه ۹ دی است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: از مردم کرمان درخواست داریم در مراسم روز ۹ دی و برنامه های این روز حضور داشته و چشم فتنه را کور کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 9 دي سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان