Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان _ مدیرکل کانون گیلان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود (آفرینش) با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»، ۵ دی ۱۳۹۸ در شهر رشت برگزارمی‌شود.

مدیرکل کانون گیلان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود (آفرینش) با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»، ۵ دی ۱۳۹۸ در شهر رشت برگزارمی‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی با بیان این مطلب افزود: فرصت‌سازی جهت هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از اهداف این برگزاری مهرواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدیرفرهنگی هم‌چنین، گروه‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال و مربیان را از شرکت‌کنندگان در این رویدادهنری اعلام‌کرد و افزود: ۱۶ گروه «سرود نمایش» از ۱۲ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مهرواره به هنرنمایی خواهندپرداخت.
مدیرکل کانون استان گیلان،  تاکید بر خواندن سرود و حرکاتِ نمایشی درخدمت آن را ملاک‌ انتخاب ۳ اثر برگزیده استانی از سوی داوران و ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران برشمرد و گفت: پس از به‌گزینی،                         ۷ اثر به همراه یک اثر از استان میزبان، به مرحله کشوری این رویداد هنری راه‌خواهندیافت. 
اسفندیارضیائی پایان سخنان خود را به میزبانی گیلان از مرحله کشوری مهرواره سراسری سرود (آفرینش) دربازه‌زمانی ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ اختصاص‌داد و با مهم‌ و اثربخش ارزیابی‌کردن برگزاری این رویداد فرهنگی در استان اظهارکرد: پیشینه‌ی غنی فرهنگی و ظرفیت‌های گسترده این دیار، فرصتی مغتنم برای برگزاری این مهرواره ‌است و دراین گذر، از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد برای رشد و بالندگی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان استقبال‌می‌کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کانون گیلان نخستین مهرواره سرود افرینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود