Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت کننده تیم والیبال پیام خراسان در آستانه بازگشت به شهرداری ارومیه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مصدومیت فرهاد قائمی، تیم والیبال شهرداری ارومیه در پست دریافت دچار مشکلاتی شد. پیمان اکبری، سرمربی جدید این تیم برای برطرف کردن این ضعف با گزینه‌های مختلفی مذاکره کرده که یکی از این نفرات بهرام فرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید امسال در تیم والیبال پیام توپ می‌زند و سابقه بازی در تیم شهرداری ارومیه را هم دارد. به نظر می‌رسد طرفین برای این نقل و انتقال رضایت دارند.

به نظر می رسد این جابجایی به زودی انجام شود، چراکه پیش از این هم مسئولان ارومیه اعلام کرده بودند در پست پاسور و دریافت کننده به دنبال تقویت تیم خود هستند. این در شرایطی است که پوریا فیاضی به تازگی پس از فسخ قراردادش با بدزین به شهرداری ارومیه پیوسته است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه والیبال خراسان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند