Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ثبت نام 41 هزار دانش آموز و فرهنگی در فراخوان پرسش مهر 20، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار خود را تا تاریخ 12 دی به ادارات آموزش و پرورش مناطق ارسال و یا در سایت همگام بارگذاری کنند.

جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به ثبت نام 41 هزار دانش آموز و فرهنگی در فراخوان پرسش مهر سایت همگام اظهار کرد: فراخوان آثار تا 12 دی ماه تمدید شده و آثار دانش آموزان متوسطه اول و دوم پس از دریافت از ادارات مناطق، داوری و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال می شود و نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی نیز می توانند در این رقابت فرهنگی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد استانی پرسش مهر 20، ارسال شیوه نامه استانی به ادارات مناطق، تهیه پوستر استانی فراخوان پرسش مهر، برگزاری نشست های توجیهی برای فرهنگیان و دانش آموزان و همچنین تهیه راهنمای ثبت نام پرسش مهر در سایت همگام از مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش استان گیلان در پرسش مهر 20 ریاست جمهوری بوده است.

عباسی غریب افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه پرسش مهر می توانند آثار خود را در رشته های داستان، مقاله، سرود، وب نوشت، شعر، حجم، مجسمه سازی، هنر مفهومی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، کاریکاتور و ... ارائه کنند.

گفتنی است؛ رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس با طرح پرسش مهر 20 اقدامات و چگونگی به کارگیری شیوه های مقتضی را در شاداب و دل پذیرترشدن محیط مدرسه خواستار شده بود.

در پرسش مهر 19 با موضوع مهارت آموزی، 55 هزار و 635 نفر رشته (فرهنگیان و دانش آموزان) در فراخوان پرسش مهر 19 شرکت کردند که پس از داوری و اعلام نتایج استانی آثار، 102 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد. کسب دو رتبه اول کشوری توسط فرهنگیان استان (رتبه اول فیلم کوتاه و داستان نویسی) و کسب سه رتبه کشوری توسط دانش آموزان استان (رتبه اول شعر، رتبه سوم رشته تصویرسازی و خوشنویسی شکسته نستعلیق) از نتایج کشوری این جشنواره بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی مسابقات فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه