Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:09:54 GMT

فارس من| حل مشکل زباله‌های عفونی در فریدونکنار

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۶۶۳۹

فارس من| حل مشکل زباله‌های عفونی در فریدونکنار

رئیس مرکز بهداشتی و درمانی فریدونکنار با تایید وجود زباله‌های بیمارستانی یکی از مراکز درمانی در حاشیه خیابان، گفت: به دلیل دسترسی یکی از معتادان به محل جمع آوری زباله این اتفاق افتاده که پس از بررسی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من نسبت به وضعیت ساماندهی زباله درمانگاه بقراط گلایه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع برای نخستین‌بار توسط خبرنگار فارس از مسؤولان محیط زیست پیگیری شده است که محمودعلی رکنی معاون نظارت و پایش محیط زیست استان مازندران در این ارتباط اعلام کرد که موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

وی با اعلام اینکه رهاسازی زباله‌های عفونی همانند زباله‌های عادی خلاف قانون است، افزود: به صورت جدی با این موضوع برخورد می‌شود.

پیگیری ما از مسؤول شبکه بهداشت ضمن تایید اظهارات مخاطبان فارس من خبر از ساماندهی این موضوع داده است.

محمد ساتری مسؤول شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار در ارتباط با وجود زباله‌های عفونی یکی از مراکز درمانی ابتدا با صراحت تمام این موضوع را تکذیب کرده است.

وی بیان کرد: ما چندین‌بار از این مرکز بازدید کردیم، زباله‌های جمع‌آوری شده این مرکز در انبار جاسازی شده و به صورت جداگانه حمل می‌شود.

مسؤول شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اعلام اینکه مطالب منتشر شده مربوط به یکی از بخش‌های خصوصی است، افزود: این اتفاق یک ماه و نیم پیش بوده و پس از آن مسئله به صورت کامل حل و فصل شده است.

وی اضافه کرد: یکی از معتادان وارد انبار زباله این مرکز شده و یکی از نایلون‌ها را باز کرده است و رهاسازی نشده است.

ساتری اضافه کرد: همه زباله‌های مراکز بهداشتی درمانی فریدونکنار جمع‌آوری و در مرکزی در آمل بی‌خطر سازی می‌شود.

به گزارش فارس، دسترسی افراد معتاد به مرکز زباله‌های یکی مرکز درمانی هم خود از چالشی است که متولیان مرکز و مسؤولان بهداشتی این حساسیت‌ها را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من زباله های عفونی مازندران فریدونکنار بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم