Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بازسازی مناطق مسکونی روستای حسین‌آباد که از بلایای طبیعی ابتدای سال جاری خسارت دیدند در اولویت نخست قرار دارد، گفت: تسهیلات احداثی و معیشتی به ۱۰۸ خانوار روستای حسین‌آباد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خانوار آسیب‌دیده این منطقه پرداخت‌شده است، افزود: ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات احداثی به ۷۹ خانوار و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات معیشتی به ۱۸ خانوار پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: ۱۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۷۷ خانوار و شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از محل تنخواه به ۲۰۹ خانوار پرداخت‌شده است.

فخری بابیان اینکه احداث سایت جدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمکی دولت برای حمایت از این خانوار در کالپوش است، تصریح کرد: عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی در ۴۶ هزار مترمکعب آغازشده است و ۹۲ خانوار اصلی و ۱۸ خانوار فرعی برای ساخت مسکن در این سایت، زمین دریافت کردند.

او با اشاره به اینکه تاکنون پی‌کنی ۱۰۸ واحد و آرماتوربندی ۸۷ واحد انجام‌شده است، یادآور شد: اجرای فونداسیون ۸۴ واحد و نصب اسکلت ۲۱ واحد از دیگر اقداماتی است که در این پروژه انجام‌شده و مابقی مراحل احداث نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در روستای حسین‌آباد کالپوش با اتحاد و همدلی مردم و دولت از بحران عبور کردیم، یادآور شد: مکان‌یابی سایت جدیدالاحداث با نظر مردم این منطقه انجام‌شده است و اقدامات لازم برای اجرای این پروژه انجام می‌شود.

فخری با اشاره به وقوع رانش زمین در منطقه کالپوش در ماه‌های ابتدای سال جاری گفت: کمک به مردم این منطقه و جبران خسارت‌های ناشی از این واقعه یکی از دغدغه‌های اصلی دولت بود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی مدیریت بحران اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین