Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین مردم تأکید کرد. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان که در دفتر امام‌ جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات خیران در بخش‌های مختلف باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک خیران در استان در بخش‌های مختلف نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر بوده است، افزود: مشارکت و کمک خیران استان سمنان در امر کتابخانه‌سازی ازجمله اقدامات جدید در جلب‌توجه خیران به این موضوع مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: یکی از آثار و برکات دانش و کسب علم و کتاب‌خوانی خدمت کردن به مردم و ارتباط نزدیک با خداوند متعال است.

فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان عشایر استان اردبیل ترویج می‌شودقم| دولت توجه ویژه‌ای نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه داشته باشد

آیت‌الله شاهچراغی تجهیز کتابخانه‌ها را امری مهم دانست و گفت: باید فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه ترویج و مردم به مطالعه و انس بیشتر با کتاب تشویق و ترغیب شوند.

وی با اشاره به سرانه پایین مطالعه و کتاب‌خوانی در کشور اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین مردم بسیار مهم‌تر از ساخت کتابخانه و تجهیز آن‌هاست و به‌عبارتی‌دیگر باید ابتدا این فرهنگ در بین مردم ترویج یابد.

حجت‌الاسلام جلیل طاهریان رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان سمنان نیز در این دیدار از ترمیم بسیاری از کتابخانه‌های استان سمنان از سوی این انجمن خبر داد.

وی بیان داشت: از ابتدای سال 98 تاکنون اقدامات لازم از سوی انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان در راستای تجهیز، بازسازی و ساخت کتابخانه‌های روستاهای نردین، نامنیک، مومن‌آباد، خیرآباد، حسن‌آباد ده سلطان انجام‌شده است.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان سمنان خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه‌های ساخته‌شده در حال حاضر در دستور کار اصلی این انجمن قرار دارد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم