Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:13:07 GMT

دشمن به دنبال قتل‌عام اندیشه دینی مردم است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۸۲۸۸

دشمن به دنبال قتل‌عام اندیشه دینی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر سه‌شنبه در سومین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان که با محوریت شهدای روحانی و طلاب برگزار شد اظهار داشت: کنگره عظیم شهدا که در استان هرمزگان در حال برگزاریست نمادی از هماهنگی و هم‌فکری مردم و مسئولان در راستای دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: روحانیون در طول تاریخ همواره پرچمدار نهضت حسین (ع) بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز شهدای روحانی پیشگامان و همراهان مناسبی برای انقلاب اسلامی بودند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۱ شهید روحانی هرمزگان، ابراز داشت: انقلاب اسلامی گنج گرانبهای شهدا را برای ما بر جای گذاشت و دیواری از خون برای حفظ این گنج برای ما کشید تا این گنج برای نسل‌های آینده محفوظ بماند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر کنگره شهدا را گنج عظیم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با مجاهدت‌های خود این گنج را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وی اذعان کرد: نقش روحانیت به عنوان تبیین کننده قوانین اسلام و بیان‌کننده جایگاه شهدا و حضور فعال در جبهه‌های دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قریب به چهار هزار شهید روحانی تقویم انقلاب شده است، تشریح کرد: یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی غربالگری است به این معنی که در حوادثی که رخ می‌دهد چه میزان ولایت‌پذیری در ما وجود دارد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر سخت‌ترین مرحله غربالگری در نظام جمهوری اسلامی را ولایت محوری دانست و گفت: ولایت‌محوری با بیعت فکری و عملی تحقق خواهد یافت.

وی ولایت دوستی را با ولایت محوری متفاوت دانست و اظهار داشت: ملاک عمل در ولایت محوری اطلاعت از ولی‌فقیه است تا از هر گونه آسیب مصون بمانیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در تلاش است که مردم را مقابل دولت و ولایت‌فقیه قرار دهد تا از این طریق بتواند به اهداف خود دست یابد به همین جهت اکنون نیازمند همدلی و هماهنگی تمام مسئولین هستیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر گفت: امروز عوامل نفوذی دشمن با عنوانین مختلف به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند با قتل عام اندیشه دینی و ارزشی مردم بار دیگر سلطه و استبداد را در ایران حاکم کنند.

 

کد خبر 4806125

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در آئین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد اظهار کرد: در تزریق سیاست و فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است، اگر مواظبت نکنیم و این فرهنگ نفوذ کند، نمی‌توانیم از منابع کشور بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی‌توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

سیاری گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تأثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزش‌ها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

سیاری گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.

کد خبر 6095171

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است