Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر هستیم تا مسؤولان مربوط و وزارت ورزش درباره موضوعات اخیر توضیحات خود را به صورت دقیق ارائه کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله پژمان‌فر سوی وزیر ورزش به دست ما نرسیده است. منتظر هستیم تا مسئولان مربوط به این موضوع توضیحات خود را به صورت دقیق ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی درمورد اینکه مقصودلو و طباطبایی در مصاحبه‌هایی اعلام کرده‌اند که از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی بی‌اطلاع بودند، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها واقعاً توهین به مخاطبین است. مگر می‌شود مسابقاتی قرعه‌کشی و نام حریفان اعلام شود، اما ورزشکاران ندانند با چه حریفی مسابقه می‌دهند؟

مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌ها قطعاً می‌دانستند که چه کار می‌کنند و نباید اینگونه اظهار نظر کنند. ما همچنان منتظر توضیح رسمی مسئولان هستیم. امیدوارم توضیحات قانع‌کننده‌ای برای این تخلف خود داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا علیرضا فیروزجا شطرنج باز اسراییل نماینده مجلس تابناک ورزشی شطرنج انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا علیرضا فیروزجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در میان مقامات اسراییلی

دریافت 31 MB کد خبر 6091087

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی