Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خداپناه روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  بیان کرد: مسیر فرآیند تبدیل تحقیق به تولید در کشور برای پژوهشگران باید روشن تر شود و مراحل به ثبت رساندن پژوهش و تولید انبوه پژوهشگران و حمایت از سرمایه انسانی و تحقیقاتی باید تسهیل شود و احساس امنیت برای بروز توانمندی‌ها و ایده‌های نو برای پژوهشگران وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: پارک‌های علم و فناوری و نهادهای متولی در معرفی ایده‌ها تلاش بیشتری صورت دهند.

خداپناه ادامه داد: هفته پژوهش از زمان‌های بسیار طلایی برای هر کشوری به ویژه ایران است؛ جوانان به توانمندی‌های خود اعتماد بیشتری کنند و تولید کنندگان با توان علمی و تحقیقاتی جوانان آشنا شوند.

رییس دانشگاه علمی، کاربردی خوزستان بیان کرد: دراین دانشگاه تمام تلاش ما این است که توانمندی های دانشجویان و مدرسان را در بخش های کاربردی و مهارتی نمایش دهیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز نیز گفت: پیشرفت و رونق اقتصادی هر کشوری به توسعه فناوری و نوآوری پژوهش بستگی دارد.

حجت الاسلام فرج ا... براتی افزود: دانشگاه ها مرکز رشد جوانان هستند و هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت خود در توسعه فناوری تلاش کند که این امر از مهمترین اهداف دانشگاه آزاد است.

وی بیان کرد: از مهمترین نیازهای جامعه نیازهای صنایع و سازمان‌های صنعتی است که دانشگاه ها باید بیشترین ارتباط را برای کارهای پژوهشی داشته باشند.

حجت الاسلام براتی ادامه داد: پژوهش علاوه بر برنامه‌ریزی به سرمایه‌گذاری نیاز دارد و مدیران و متولیان باید برای توسعه به دانشگاه کمک کنند.

وی گفت: دانشگاه آزاد این توانایی و آمادگی را دارد که بسیاری از مشکلات صنعت را پاسخ دهد اما گاهی کم توجهی صورت می‌گیرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار خوزستان با حضور ۲۵ غرفه سازمان‌ها و ادارات دولتی خوزستان و ۴۰ غرفه شرکت های فناور و دانش‌بنیان، در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی اهواز برپا است.

این نمایشگاه از یکم تا سوم دی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ برای علاقه‌مندان دایر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه علم و فناوری فناوری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان