Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:34:46 GMT

سفیران تپ‌سی بدون محدودیت سهمیه بنزین می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۰۱۶۵

سفیران تپ‌سی بدون محدودیت سهمیه بنزین می‌گیرند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از تپ سی، با توجه به افزایش قیمت بنزین طی دو ماه اخیر، شرکت تپ‌سی، تسهیلاتی دیگر برای رانندگان خود در نظر گرفته است. طی این طرح جدید، رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر ۱۰۰۰ کیلومتر، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود. طی این طرح، خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران (رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک میزان پیمایش نیز شنبه هر هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.

مبلغ کمک هزینه بلاعوض در نظر گرفته شده توسط تپ‌سی، به آن دسته از رانندگانی اختصاص می‌یابد که حتماً ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش در نظر گرفته شده را به همراه مازاد آن، در تپ‌سی طی کرده باشند.

شرکت تپ‌سی پیش از این نیز در راستای رفع نگرانی‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از افزایش قیمت بنزین، تمهیداتی انجام داده بود. از جمله انجام مذاکرات لازم در جهت تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و کاهش کمیسیون دریافتی از رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

سهمیه‌بندی بنزین از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۹۸ آغاز شد. طی این سهمیه‌بندی، قیمت بنزین به صورت آزاد به سه هزار تومان و بنزین سهمیه‌ای به ۱,۵۰۰ تومان افزایش یافت. لازم به ذکر است سهمیه در نظر گرفته شده از طرف دولت برای تاکسی‌های اینترنتی، تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4806454

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسی تاکسی اینترنتی تاکسی آنلاین گروه خودروسازی سایپا دوره اموزشی برگزاری دوره آموزشی ایران کیش همراه اول کارتخوان رمز یکبار مصرف رادیو بین المللی چین فضای آموزشی سایپا سیستم گرمایشی حمل و نقل اینترنت اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آتش به قطار بنزین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ببینید | آتش به قطار بنزین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان