Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان تعدادی تورهای هوایی غیرمجاز صیادان پرندگان به طول یک ۴ کیلومتر در جاده مسیر ماهشهر- آبادان در تالاب بین المللی شادگان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات افزود: در این عملیات تورهای هوایی که افراد سودجو نصب کرده بودند با کمک یگان حفاظت محیط زیست شادگان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجدمی بیان کرد: تالاب شادگان از سوی افراد سودجو و متخلف که با روش‌های خلاف قانون به صید پرنده اقدام می‌کند مورد آسیب جدی قرار گرفته و با این روند ضمن از بین رفتن سایر موجودات زنده تالابی، با کاهش پرندگان در تالاب مواجه خواهیم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در پایان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شادگان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت و قابلیت‌ها و همچنین همکاری و اطلاع‌رسانی جوامع محلی و به یاری خدا عرصه تالاب را از این گونه افراد پاک‌سازی خواهد کرد.

کد خبر 4806571

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان تالاب شادگان صید و شکار محیط زیست خوزستان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری تهران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد