Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با ارائه گزارشی از عملکرد و نقش ارتش در تأمین امنیت مرزها و حوادث غیرمترقبه، مسائل آمادی و عمرانی آجا در سال ۹۹ را تشریح کرد. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش به همراه معاونان هماهنگ‌کننده نیروها و تعدادی از معاونان ستاد آجا با هدف تقویت توانمندی‌های آجا و بررسی مشکلات و وضعیت اعتبارات بودجه‌ای، در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار سیاری در ابتدای این جلسه، با اشاره به اهداف و ساختار سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملکرد آجا در طول هشت سال دفاع مقدس را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

خبر خوش برای بازنشستگان ارتشارائه پیشنهاد نمایندگان مجلس برای بهبود وضع معیشتی کارکنان ارتش به کمیسیون تلفیقتصمیم کمیسیون فرهنگی مجلس برای اصلاح بودجه ارتش در حوزه‌های فرهنگی و ورزشیجرئیات بودجه 99| افزایش بودجه ارتش و سپاه/ کاهش 50 درصدی بودجه تقویت بنیه دفاعی

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام مأموریت‌ها‌ی محوله در صیانت از مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و تأمین امنیت ملّی اقدامات خطیری را انجام می‌دهند، گفت: برخی از این اقدامات شامل حراست شبانه‌روزی دلاورمردان نیروی زمینی ارتش از حدود و ثغور کشور، رصد لحظه‌ای کارکنان نیروی پدافند هوایی با پشتیبانی و تلاش خستگی‌ناپذیر تیزپروازان نیروی هوایی ارتش برای تأمین امنیت آسمان این مرز و بوم و برقراری امنیت آب‌های داخلی و خطوط مواصلاتی در آب‌های دوردست توسط دریادلان نیروی دریایی ارتش است.

وی با اشاره به اینکه امکان بازگویی بسیاری از اقدامات ارتش را نداریم، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ و ارتقای اقتدار نظام اسلامی، اقدامات راهبردی متعددی انجام داده که انشاءالله در آینده و به مرور و به اقتضای زمان به عرض امت شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین به تبیین عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیرمترقبه به‌خصوص زلزله کرمانشاه و سیل‌های اخیر در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان با تکیه بر ظرفیت‌ها و امکانات ارتش پرداخت.

امیر دریادار سیاری، وضعیت اعتبارات بودجه‌ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قانون بودجه سال 98 را تشریح و مشکلات حقوقی کارکنان شاغل، بازنشستگان و ضرورت همسان‌سازی حقوق آنان را برای اعضای کمیسیون بیان کرد.

مسائل آمادی و عمرانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 98 و تقویت این حوزه‌ها برای سال 99 از دیگر مباحثی بود که توسط امیر دریادار سیاری برای اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

همچنین در پایان مقرر شد، کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور بررسی، تجزیه و تحلیل و رفع مسائل مطرح شده، تشکیل شود.

یادآور می‌شود، این ارتباطات، تعاملات و پیگیری‌ها با تدبیر امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای توانمندی‌های ارتش در حوزه‌های مختلف در دستور کار ستاد آجا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,11,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران دریادار سیاری کمیسیون عمران کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران دریادار سیاری کمیسیون عمران کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران دریادار سیاری کمیسیون عمران کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود