Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تعمیق تولیدات ساخت داخل و رونق تولید را محوری‌ترین برنامه این وزارت در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از شاتا، «صادقی نیارکی»، سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در همایش رونق تولید در حوزه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی گفت: در خصوص رونق تولید داخلی هفت برنامه در دستور کار داریم که تحقق برنامه توسعه و تعمیق ساخت داخل با عنوان نهضت ساخت داخل در اولویت این وزارتخانه بوده و دستاوردهای خوبی هم بهمراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در هشت ماه گذشته، هفت میز ساخت داخل برگزار کردیم و توانستیم بین نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها تعادل ایجاد کنیم؛ ۴۵۶ میلیون یورو قرارداد بین طرفین امضا شد که سه قرارداد با رقم ۲۸۰ میلیون یورو مربوط به حوزه صنعت خودرو، یک قرارداد مربوط به تجهیزات صنعت پتروشیمی، دو قرارداد مربوط به صنعت برق الکترونیک و مخابرات و یک قرارداد مربوط به صنعت مس است.

صادقی نیارکی گفت: تا پایان سال هفت میز ساخت داخل دیگر هم داریم و بالغ بر یک میلیارد دلار قرارداد ساخت داخل امضا خواهد شد.

او افزود: برای استفاده از کالا‌های ساخت داخل باید فرهنگسازی کرد و تاکید همه اسناد بالادستی و مقام معظم رهبری و دولت بر این است در جایی که می‌توانیم ساخت داخل داشته باشیم چرا باید کالای خارجی وارد شود؟ باید به نفع تولید داخل در حوزه واردات و استاندارد سختگیرانه عمل کنیم.

این مقام مسئول گفت: اگر به دنبال رونق تولید هستیم باید نهاد‌های نظارتی، حوزه استاندارد و ضوابط فنی به یکدیگر کمک کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید ملی وزارت صنعت معدن تجارت رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد

برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با میهمانان بپردازد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مؤلفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشأ آنها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی میهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع