Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@07:02:57 GMT

سارق بیهوش کننده رانندگان تاکسی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۲۵۲۱

سارق بیهوش کننده رانندگان تاکسی دستگیر شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر دستگیری سارق سابقه‌دار که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، گفت: متهم به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش شریان نیوز،سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت به روش بیهوشی از رانندگان تاکسی‌‎های درون شهری در سطح شهرستان شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه داری شدند که پیش از این نیز بار‌ها به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده است.

سردار غلامزاده ادامه داد: نهایتا با شناسایی کامل و دقیق تصویر متهم توسط مال باخته، متهم در مخفیگاهش در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم در استان‌های دیگر نیز توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفته است، گفت: سارق به ده‌ها فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری و چند استان همجوار، اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستور انتشار پوشش تصویر متهم از مقام قضائی برای شناسایی سایر مال باختگان اخذ شده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد