Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:14:14 GMT

جمع‌آوری معتادان متجاهر در گلوگاه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۳۰۰۲

جمع‌آوری معتادان متجاهر در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از جمع‌آوری 165 معتاد متجاهر، در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

حسن عنایتی‌گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: با هدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع‌آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی 165 معتاد متجاهر در شهرستان گلوگاه را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده 16 استان معرفی شدند.

عنایتی در ادامه از ستگیری ۴۷خرده فروش و ۸ قاچاقچی مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به استمرار طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و سایر طرح‌های پیشگیرانه پلیس، از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای امن توام با امنیت و آرامش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه‌های امنیی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر اعتیاد معتاد امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند