Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فینال جام جهانی ۱۹۸۶ مارادونا به دور از چشم داور با دست به انگلیس گل زد و در جواب خبرنگاری که از او در مورد این گل سوال کرده بود گفت که این گل به دست خدا زده شده است که می‌تواند در جواب شکست ارتش آرژانتین در درگیری با ارتش انگلیس در تصاحب جزایر فالکلند باشد!

باب توماس؛ عکاس انگلیسی لحظه گل زدن مارادونا با دست را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس کار خود را در زمینه عکاسی از سال ۱۹۷۳ و در سن ۱۵ سالگی آغاز کرد. او در سال ۱۹۸۴ جایزه بهترین عکاس ورزشی انگلیسی را از بابی چارلتون فوتبالیست افسانه‌ای دریافت کرد. علاوه بر «دست خدا» این عکاس تصاویر بسیاری از چهره های عالی ورزشی را به ثبت رسانده است که ستارگان بوکس مثل محمد علی کلی و برخی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان از جمله جورج بست و پل گاسکوئین تنها تعداد معدودی از آنها هستند. او در اوایل دهه ۱۹۹۰ پس از مسابقات جام رایدر در سال ۱۹۹۳ از عکاسی ورزشی بازنشسته شد.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنج‌شنبه ساعت ۱:۴۵ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۴:۴۵، ۱۳:۴۵ و ۲۰:۱۵، جمعه ساعت ۱۰:۱۵ و یک‌شنبه ساعت ۴:۱۵ و ۲۰:۴۵ روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1334889

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارادونا تلویزیون سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در قم

مهران حیدری،مدیرکل هواشناسی قم، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، روز دوشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سمت باد غربی و سرعت باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز آسمان قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر همراه خواهد شد؛ در برخی انتظار مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک داریم.

به گفته حیدری، سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سردترین نقطه استان بخش کهک با دمای ۱۲.۵ و گرم‌ترین نقطه نیز کوه سفید با دمای ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی