Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما دانیل کریگ پس از چند سال تاخیر برای پنجمین بار با فیلم «زمانی برای مردن نیست» که سال آینده میلادی به نمایش در خواهد آمد، در نقش جیمز باند ظاهر شد. 

به گزارش همشهری آنلاین او اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله امپایر از تصمیم خود برای بازگشت در نقش مامور سازمان جاسوسی انگلیس (MI6) سخن گفته است. او می‌گوید: «اگر فیلم جیمز باند دیگری بازی نمی‌کردم، مشکلی رخ نمی‌داد و من هم کاملا راضی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نوعی این احساس را داشتم که باید چیزی را تمام کنم. اگر پس از فیلم «شبح» این نقش را کنار می‌گذاشتم، یک چیزی پشت ذهنم باقی می‌ماند که ای کاش یک فیلم دیگر بازی کرده بودم.»

با اینکه فیلم «شبح» که دومین جیمز باند به کارگردانی سام مندس بود، همه اجزای دوران کریگ در نقش جیمز باند را گردآورده بود، کریگ نظرات خودش را درباره پایان این رشته فیلم‌ها داشت. 

او می‌گوید: «من همیشه یک ایده سری درباره کل این داستان در ذهنم داشتم و می‌خواستم آن را اجرا کنم. و فیلم «شبح» این ایده را نشان نمی‌داد. اما این فیلم آخر آن را دارد.»

۲۰۱۸| دانیل کریگ گزینه یک جیمز باند مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

تریلر «زمانی برای مردن نیست» (۲۰۲۰)

درباره «زمانی برای مردن نیست»

مامور ۰۰۷ با فیلم «زمانی برای مردن نیست»، بیست و پنجمین فیلم جیمز باند و ششمین و آخرین فیلمی که دانیل کریگ در این نقش بازی می‌کند، به زودی به پرده‌های سینما باز می‌گردد.

در این فیلم جدید، جیمز باند خدمت برای سرویس مخفی بریتانیا را ترک کرده است و زندگی آرامی را در جامائیکا می‌گذراند. اما این دوران آرامش چندان به طول نمی‌انجامد و دوست او فلیکس لیتر، مامور سیا، از او کمک می‌خواهد. ماموریت جدید او نجات دادن یک دانشمند ربوده شده است، اما بعدا معلوم می‌شود قضیه گول‌زننده تر از آن است که در ابتدا تصور می‌شد و باند در مواجهه با ضد قهرمانی قرار می‌گیرد که به تکنولوژی جدید خطرناکی مسلح است.

در این فیلم که کری جوجی فوکوناگا نوشته و کارگردانی کرده است، چهره‌های آشنای فیلم‌های اخیر باند را می‌بینیم: بن ویشاو در نقش کیو، لی سیدوکس در نقش مادلین سوان، رالف فاینز در نقش ام، جفری رایت در نقش فلیکس لیتر، نوامی هریس در نقش ایو مانی‌پنی و کریستوف والتز در نقش بلوفلد. این بازیگران با بازیگران جدید لاشانا لینچ در نقش یک مامور دو صفر دیگر، آنا دی آرماس در نقش پامولا و بالاخره رامی ملک در نقش ضد قهرمان شریر، سافین.

برای مردن وقت نیست | جیمز باند در آستانه مرگ فیلم | اولین پیش‌پرده جیمز باند ۲۰۲۰ | آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ حضور دو بازیگر برنده اسکار در باند ۲۵ کد خبر 473082 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!