Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت اوکراین از تمرین جنگنده‌های روسیه برای هدف قرار دادن ناوهای آمریکا در دریای سیاه و پرواز چند فروند از آن‌ها بر فراز یک ناوشکن آمریکایی خبر دادند.

به گزارش جنوب نیوز، دولت اوکراین روز سه‌شنبه ادعا کرد دو جنگنده «سوخو-۲۴» ارتش روسیه که از سوی جنگنده‌های «سوخو-۲۷» این کشور پشتیبانی هوایی می‌شدند، در روزهای گذشته با پرواز در ارتفاع پایین حمله به کشتی‌های جنگی آمریکا در دریای سیاه را تمرین کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «دیفنس بلاگ»، در بیانیه نیروی هوایی اوکراین در این زمینه آمده است که جنگنده‌های روسیه مجهز به موشک‌های کروز به تازگی تمرین شبیه‌سازی شده حمله به ناو آمریکایی در منطقه را انجام دادند.

این در حالی است که یک ناوشکن آمریکایی به نام «آرلی بورک» در روزهای گذشته وارد دریای سیاه شد. بنا بر ادعای  مقامات اوکراینی، جنگندهای روسیه روز ۲۳ دسامبر (۲ دی) علیه این هدف دریایی که در آب‌های بین‌المللی حضور داشت، پرواز کردند.

بر اساس این گزارش، این جنگنده‌های روسی چندین بار با پرواز در ارتفاع پایین به این کشتی جنگی آمریکایی که در مسیر بندر «اودیسه» در اوکراین حرکت می‌کرد، نزدیک شدند.

به نوشته دیفنس بلاگ، این کشتی جنگی آمریکایی امروز صبح وارد بندر «اودیسه» شد. این هشتمین بار است که یک کشتی جنگی آمریکایی از آغاز سال ۲۰۱۹ وارد دریای سیاه می‌شود.

نیروی دریایی آمریکا و نیروهای ناتو، پس از الحاق مجدد منطقه تحت مناقشه «کریمه» به روسیه در سال ۲۰۱۴، حضور خود در دریای سیاه را افزایش دادند. آمریکا مدعی است که برای محافظت از تردد کشتی‌ها و حمایت از متحدان خود در این منطقه حضور نظامی دارد.

چندی قبل نیز ارتش روسیه اعلام کرد که ناو توپدار «ویشنی ولوچیوک» این کشور پس از ورود ناوشکن آمریکایی «راس» به دریای سیاه، آن را همراهی کرده و تمامی تحرکات این ناوشکن را زیرنظر گرفته است. 

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم

تصاویری از حمله پهپادی انصارالله یمن به یک کشتی که به سمت بنادر اراضی اشغالی بود را در این بخش مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟